O nas
Jesteśmy zewnętrznym działem finansowym dla małych i średnich firm. Działamy w ramach czterech marek:
- Plona Consulting – wspieramy Właścicieli w pewnych decyzjach biznesowych na podstawie twardych danych jako Zewnętrzny Dyrektor Finansowy.
- Plona Accounting – niedawno założone biuro rachunkowe zaprojektowane przez Dyrektorów Finansowych.
- Konferencja Finanse w Twojej Firmie – organizowana raz w roku jedyna w Polsce konferencja, gdzie występują przedsiębiorcy, którzy opowiadają o swoich historiach finansowych.
- Kurs ogarnij Firmowe Finanse – kurs online dla mikro przedsiębiorców.
Szukamy doświadczonego Project Managera, który będzie odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych w naszej firmie. Będziesz współpracować z wewnętrznym specjalistą od contentu oraz z zewnętrznymi ekspertami w obszarach reklamy, SEO i web development.
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów marketingowych zgodnie z przyjętymi wytycznymi (brief, strategia i plan marketingowy)
- Udokumentowanej umiejętności efektywnego zarządzania pracą specjalistów i egzekwowania rezultatów
- Doświadczenia w roli project managera/koordynatora w agencji marketingowej
- Umiejętności planowania i koordynacji wielu projektów jednocześnie
- Silnych kompetencji w obszarze egzekucji zadań i dowożenia projektów
Stanowisko jest idealne dla osoby z doświadczeniem agencyjnym, która preferuje skoncentrowanie się na rozwoju jednej marki zamiast obsługi wielu klientów.
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za wyniki (MQL, SQL, rozpoznawalność brandu) poszczególnych marek
- Wdrażanie i monitorowanie realizacji strategii marketingowej dla produktów i usług (Plona Consulting, Plona Accounting, konferencji i kursu online oraz przyszłych marek)
- Planowanie, wdrażanie i koordynowanie kampanii marketingowych
- Planowanie, koordynowanie i rozliczanie pracy zespołu marketingowego (Content Creator, Meta Ads, Google Ads, SEO, Webmaster, podwykonawcy)
- Planowanie i koordynowanie contentu dla marek przy wsparciu specjalistów i ekspertów finansowych
- Ocena skuteczności działań i kanałów marketingowych wraz z prezentacją wyników, wniosków i rekomendacji dla Zarządu
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku marketing project managera
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub w zarządzaniu projektami
- Znajomość narzędzi i platform marketingowych, w tym Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics
- Znajomość mediów społecznościowych i aktualnych trendów marketingowych
- Doświadczenie we wdrażaniu strategii marketingowych
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i dostosowywania strategii do zmieniających się warunków rynkowych
- Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem
- Zdolności analityczne (do oceny skuteczności prowadzonych działań)
- Samodzielność w organizacji pracy i orientacji na rezultaty
- Otwartość na feedback i chęć ciągłego rozwoju
Mile widziana
- znajomość systemu ClickUp
- umiejętność pracy z AI
To oferujemy
- Zatrudnienie B2B
- Automatyzacje i AI – abyś mógł/mogła zwiększyć efektywność swojej pracy
- Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym
- Podstawowe narzędzia pracy (telefon, komputer)
- Wsparcie merytoryczne ekspertów finansowych
- Pracę w rozwijającej się firmie z zaangażowanym zespołem
- Realny wpływ na codzienne funkcjonowanie firmy
- Dużą dozę zaufania i samodzielności
- Niesamowity widok z 14 piętra w centrum Gdańska
Osoby zainteresowane zachęcamy do zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego.