W związku z rozwojem firmy POLAQUA Sp. z o.o., do centrali spółki zlokalizowanej w Wólce Kozodawskiej k/Piaseczna poszukujemy ambitnych i zaangażowanych osób na stanowisko:
Samodzielna/y Księgowa/y
Miejsce pracy: ul. Dworska 1, Wólka Kozodawska, 05-500 Piaseczno
ZADANIA:
- Ewidencja dokumentów księgowych w zakresie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (krajowych i zagranicznych),
- Dekretacja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, dokumentów kosztowych, rezerw, wyciągów bankowych, oraz innych dokumentów księgowych w tym rozliczanie kaucji,
- Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca, kwartału i roku,
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby raportowania firmy oraz udział w raportowaniu danych do właściciela , w tym raporty roczne, półroczne, kwartalne,
- Aktywny udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
- Sporządzanie sprawozdawczości GUS, NBP
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia / finanse / rachunkowość
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w zakresie pełnej księgowości
- Dobra znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych
- Dobrej znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- Umiejętności pracy pod presją czasu, efektywnej organizacji czasu pracy własnej oraz innych, dokładności, terminowości oraz odpowiedzialności
- Doświadczenie w branży budowlanej, znajomość systemu finansowo – księgowego ERP XL, licencja do usługowego prowadzenia ksiąg oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowymi atutami.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia i zawodowej wiedzy
- Stabilne zatrudnienie w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce i na rynkach międzynarodowych
- Pracę w zespole specjalistów z branży
- Pakiet benefitów
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą Aplikuj dołączając klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.