Wsparcie przy tworzeniu i wdrażaniu modeli biznesowych - Będziesz uczestniczyć w analizie rynku telekomunikacyjnego w kraju i za granicą, analizie potrzeb biznesowych klientów hurtowych operatorów, tworzeniu i modyfikacji przygotowywanych dla nich ofert biznesowych, pomoc w przygotowywaniu Business Case dla wdrażanych projektów i klientów, zdobędziesz praktyczną ekspercką wiedzę w tym obszarze rynku telekomunikacyjnego
Współudział w pozyskiwaniu partnerów biznesowych – uczestnictwo w negocjacjach biznesowych,
Pomoc przy wdrażaniu nowych projektów, produktów i usług hurtowych dla operatorów w kraju i za granicą – realizacja zawartych kontraktów z uwzględnieniem wymagań umownych i potrzeb produktowych klienta
Obsługa posprzedażna związana z utrzymaniem relacji biznesowych – praca związana z rozwiązywaniem bieżących problemów i potrzeb partnerów biznesowych (utrzymanie produktu, pomoc w aktywacji, dezaktywacji usług klientów na systemach bilingowych, pomoc przy obsłudze reklamacji, pomoc przy testowaniu i modyfikacji działających usług)
Praca w dynamicznym środowisku - Będziesz pracować w zespole doświadczonych ekspertów tworzących nowatorskie rozwiązania biznesowe w firmie która od wielu lat utrzymuje pozycję lidera w tym segmencie rynku telekomunikacyjnego.
Nasze oczekiwania
Zdolności analityczne - umiejętność analitycznego myślenia i znajdywania nieoczywistych rozwiązań na pograniczu obszarów: technicznego, biznesowego i prawnego/regulacyjnego.
Samodzielność w rozwiązywaniu zadań
Kompetencje interpersonalne - rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do efektywnej współpracy z zespołem oraz z klientami, kreatywność
Znajomość narzędzi biurowych - pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz umiejętność szybkiego samodzielnego pogłębiania wiedzy z tego obszaru
Inicjatywa i zaangażowanie - Optymistyczne podejście do powierzonych zadań i chęć do ich rzetelnego wykonania
Mile widziane:
Umiejętność samodzielnego uczenia się
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, doświadczenie w pracy na dokumentach w jęz. angielskim
Doświadczenie w obsłudze klienta B2B lub wsparciu technicznym
Znajomość podstaw technicznych/ biznesowych z obszaru telekomunikacji
Co oferujemy
Płatny 6-miesięczny staż z szansą na dłuższą współpracę; data zatrudnienia 01.04.2025r.
Opiekuna merytorycznego, który wprowadzi w świat Grupy Polsat Plus;
Elastyczne ustalenie grafiku realizacji stażu;
Szkolenia i rozwojowy feedback;
Certyfikat potwierdzający udział w Programie.
Miejsce odbywania stażu: Warszawa, ul. Konstruktorska 4