Jeśli…
- jesteś doświadczonym liderem zespołu sprzedaży i wiesz jak motywować innych do działania;
- rozumiesz, że za każdą firmą stoją ludzie i potrafisz tymi ludźmi zarządzać, wspierać, egzekwować, rozwijać, i uczyć nowych rzeczy;
- mocno stawiasz na rezultaty swoich działań a praca na wynikach to Twój „chleb powszedni”;
- potrafisz myśleć strategicznie i podejmować trafne decyzje, wykorzystując swoją analityczną naturę;
- jesteś empatyczny, potrafisz słuchać i budować autentyczne relacje, zarówno z zespołem, jak i klientami;
- jesteś pełen pasji do sprzedaży i wiesz, że stanowi swoisty tlen dla firmy;
- stawiasz na samorozwój - wiesz KIM Jesteś, bo to decyduje o Twoich sukcesach i kierunku działań w sprzedaży i w życiu;
- jesteś osobą nastawioną na szukanie rozwiązań a usłyszane „Nie” oznacza nową drogę i tworzenie innych, skutecznych działań;
- angażujesz się w to co robisz na 100% i chętnie podejmujesz się nowych wyzwań, a jeśli Ci mało to sam je proponujesz ;)
- jesteś komunikatywna/y i potrafisz jasno przedstawić swoje pomysły i argumenty;
- wytrwale realizujesz zadania stawiając na jakość i szybki czas ich realizacji;
- na samą myśl o pracy w FMCG poziom endorfin u Ciebie wzrasta;
- a do tego, rozumiesz, że sprzedaż to nie tylko cena, cena, cena lub dzieło przypadku, tylko wypracowana ścieżka określonych działań…
i czujesz, że to właśnie o Tobie piszemy?
To być może jesteś osobą, której szukamy!
Kilka słów o nas
POLMARS - to polska firmą z długą historią w Grupie MPT, specjalizującą się w sprzedaży artykułów spożywczych FMCG. Z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, utrzymujemy pozycje zaufanego partnera dla ponad 100 producentów, oferując imponujący asortyment - ponad 8000 pozycji. To ogromne możliwości.
Naszym celem jest tworzenie trwałych relacji opartych na zaufaniu i doskonałej współpracy. Dlatego tak ważne jest dla nas, że na co dzień tworzymy firmę, która przynosi dumę naszym pracownikom, a klientom zapewnia wysoki poziom satysfakcji.
U nas znajdziesz zgraną i różnorodną kadrę, składającą się zarówno z doświadczonych profesjonalistów, jak i młodych talentów. Wierzymy w znaczenie otwartych umysłów i nastawienie w kierunku ciągłego rozwoju, dlatego z pasją doskonalimy nasze działania i stawiamy sobie ambitne cele. Jesteśmy pewni, że wspólnie możemy osiągnąć jeszcze więcej - ulepszyć, polepszyć i wciąż zmieniać branżę FMCG.
Czym będziesz się zajmować?
Na co dzień będziesz liderował/a, zarządzał, rozwijał, wyznaczał kierunek działań i odpowiadał za ponad 10-osobowy zespół sprzedaży oraz za Dział Obsługi Klienta w firmie. Główny obszar Twoich działań będzie obejmował wspieranie, motywowanie przedstawicieli handlowych i handlowców z DOK w osiąganiu założonych celów. To od Twojego zaangażowania i odpowiedzialności oraz kreatywności będzie zależeć skuteczność i efektywność działań oraz osiągnięte wyniki sprzedażowe.
W praktyce zakres Twoich obowiązków i odpowiedzialności będzie obejmować:
- realizacja w terenie strategii sprzedażowej, która wpłynie na wzrost sprzedaży naszych produktów, uwzględniając potrzeby klientów i trendy rynkowe;
- Trafne diagnozowanie potrzeb klientów i ich realizacja w oparciu o przyjęty model biznesowy firmy;
- Podział i realizacja celów sprzedażowych;
- Regularne prowadzenie coachingu on the job oraz szkoleń wewnętrznych z zakresu min.: nowoczesnych technik sprzedaży, prospectingu czy przeprowadzenia negocjacji handlowych;
- Doskonalenie procesów sprzedażowych, w tym: wyznaczania nowych standardów sprzedaży, opracowania standardów wizyt, systemu ocen pracy Przedstawiciela handlowego i handlowca DOK;
- Rozwijanie sieci sprzedaży i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych;
- Monitorowanie wyników sprzedaży wraz z regularnym dostarczaniem raportów i wniosków z podjętych działań;
- Tworzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyróżniać naszą firmę na tle konkurencji i dostarczą faktyczną wartość dodaną naszym klientom;
- Budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami biznesowymi, sieciami detalicznymi i klientami gastronomicznymi;
- Śledzenie dynamicznych trendów rynkowych i działań konkurencji, abyśmy zawsze byli na bieżąco i mogli dostosować nasze działania do zmieniającego się otoczenia;
- Uczestniczenie w spotkaniach biznesowych i negocjacji handlowych z klientami, aby osiągnąć wzajemne korzystne warunki współpracy i zadbać o budowanie lojalność klientów;
- Dbanie o efektywną współpracę i komunikację, współtworząc atmosferę wzajemnego szacunku i zaufania, jako fundamentu naszej firmy.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- od 5-lat liderujesz min.10 osobowym zespołem sprzedaży,
- posiadasz pogłębioną wiedzę z zakresu tworzenia i implementowania skutecznych strategii sprzedażowych;
- praktycznej znajomości nowoczesnych technik sprzedaży i negocjacji wraz z umiejętnością przeprowadzania szkoleń wewnętrznych;
- realnego wpływu na kierunek rozwoju firmy, ponieważ cenimy Twoje doświadczenie i wiedzę;
- wiedzy o rynku FMCH i doświadczenia w opracowywaniu oraz realizowaniu działań w kanale tradycyjnym oraz HoReCa;
- dobrej znajomości zagadnień finansowych i sprzedażowych, takich jak: marża, narzut, ROI i swobodnego poruszania się w analizach wraz z ich właściwą interpretacją;
- dobrej obsługi pakietu Office w tym Excela i PowerPoint;
- prawo jazdy kat. B;
- wykształcenia wyższego;
- dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki!
Co Tobie proponujemy?
- jasny system premiowy zależny od osiąganych wyników - bo doceniamy Twoje pomysły i zaangażowanie i chcemy abyś czuł się doceniony,
- dobrą i atmosferę i doświadczony zespół, w którym każdy pracownik jest dla nas ważny,
- wsparcie i inspirację do rozwoju swoich umiejętności - lubimy się szkolić i doskonalić w tym co robimy,
- stabilną pracę w polskiej firmie, w której będziemy chcieli byś został/a na zawsze ;)
- narzędzia potrzebne do pracy: samochód służbowy, komputer i telefon,
- indywidualny pakiet medyczny z możliwością rozszerzenia na rodzinę,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz od nieszczęśliwych wypadków obejmujące także zdarzenia poza pracą,
- elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku w podziale: minimum 3 dni praca w terenie (woj. mazowieckie i województwa przyległe), 2 dni praca w biurze,
- nasze własne biuro zlokalizowane w Warszawie ul. Białołęcka 243.
Chcesz złożyć swoją ofertę?
Jeśli już wiesz, że to jest to czego Ty szukasz - to teraz wystarczy, że…napiszesz odpowiedzi na poniższe pytania:
- Jakie miałeś/aś największe wyzwanie z klientem, jak je rozwiązałeś/aś i z jakiego powodu jesteś z niego dumny/a?
- Podaj przykład sytuacji, w której sam/a sobie postawiłeś/aś cele i je osiągnąłeś/aś.
- Jakiej najtrudniejszej sytuacji z pracownikiem doświadczyłeś/aś, zarządzając ludźmi i jak sobie z tym poradziłeś/aś?
WAŻNE! Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy prześlą kompletną ofertę (załącznik z odpowiedzią i CV).