Kierownik / Kierowniczka ds. Innowacji Konsumenckich (umowa na czas określony 1,5 roku)
Marketing

Kierownik / Kierowniczka ds. Innowacji Konsumenckich (umowa na czas określony 1,5 roku)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

marketing

branża FMCG

zarządzanie projektami

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Szukamy doświadczonego eksperta / doświadczonej ekspertki z obszaru marketingu konsumenckiego do pracy nad rozwojem marek OTC firmy Polpharma.

Osoba ta będzie odpowiadać za opracowywanie strategii dla marek OTC.

Główny zakres obowiązków to budowa strategii biznesowej oraz promocyjnej marki/marek w oparciu o aktualne trendy oraz potrzeby konsumenckie.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za tworzenie marki, przy współpracy z innymi działami wewnątrz i na zewnątrz organizacji.  

 

Twój zakres obowiązków:

  • Budowanie wizji oraz długoterminowej strategii biznesowej marek OTC w oparciu o najlepszą wiedzę rynkową, konsumencką.

  • Identyfikacja trendów konsumenckich, rynkowych, produktowych w obszarze health i well-being.

  • Tworzenie strategii marketingowych z uwzględnieniem najlepszej wiedzy w obszarze marketingu (kanałów dotarcia, przekazów marketingowych, pozycjonowania etc.)

  • Efektywne wprowadzanie na rynek nowych produktów/marek w różnych kanałach dystrybucyjnych (m.in. apteki, drogerie, e-commerce)

  • Efektywna współpraca z innymi działami  (m.in. badań konsumenckich, medycznym, rozwoju produktów, trade marketingu, kontrolingu) i agencjami zewnętrznymi

  • Odpowiedzialność za P&L marki: samodzielne, kompleksowe budowanie planów biznesowych dla produktów/marki.


Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w podobnej roli w marketingu OTC (lub FMCG)

  • Znajomość rynku aptecznego i/lub rynku drogeryjnego

  • Umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie, zdolności analityczne i kreatywność

  • Umiejętność budowania/implementacji strategii promocji dla nowych produktów/marki oraz zarządzania marką.

  • Sukcesy w rozwoju nowych produktów

  • Wykształcenie wyższe, preferowane dziedziny: zarządzanie i marketing

  • Znajomość trendów, możliwości oraz najlepszych praktyk prowadzenia marki konsumenckiej

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie spotkań (min. B2)


Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę na czas określony 1,5 roku

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym - do 8 dni HO w miesiącu

  • Auto służbowe lub ryczałt

  • Prywatna opieka medyczna

  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

  • Karta Multisport

  • Karta lunchowa - 350 zł miesięcznie

  • System kafeteryjny (bilety do kina i teatru, bony zakupowe itp.)

  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych

  • Paczki świąteczne dla dzieci

  • Jeden dodatkowy dzień wolny

  • Pracowniczy Program Emerytalny