Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
Nowa
Marketing

Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

marketing

Marketing handlowy

branża farmaceutyczna

farmacja

zarządzanie

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji.

  • Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych projektów w całym kanale dystrybucyjnym

  • Wdrażanie nowych inicjatyw w oparciu o analizę danych rynkowych, zachodzących zmian oraz trendów na rynku aptecznym

  • Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowany profil: ekonomia/marketing, nauki ścisłe

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu lub marketingu handlowym w branży farmaceutycznej

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność zarządzania

  • Wysoce rozwinięte umiejętności analizy i syntezy danych

  • Komunikatywność

  • Kreatywność


Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Praca w trybie hybrydowym

  • Prywatna opieka medyczna

  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

  • Karta Multisport

  • Karta lunchowa - 350 zł miesięcznie

  • System kafeteryjny (bilety do kina i teatru, bony zakupowe itp.)

  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych

  • Paczki świąteczne dla dzieci

  • Jeden dodatkowy dzień wolny

  • Pracowniczy Program Emerytalny