Oferty
Młodszy(a) Kierownik Produktu
Marketing

Młodszy(a) Kierownik Produktu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

OTC

obsługa komputera

zarządzanie

marketing

prawo jazdy kat. B

fmcg

język angielski

Opis stanowiska

Szukamy marketingowca z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy z marką. Osoba ta będzie odpowiadać za kreowanie długoterminowych strategii marek i ich wdrożenie. Główny zakres obowiązków to przygotowanie i realizację założeń budżetowo – sprzedażowych oraz marketingowych marek, poprzez budowanie świadomości i odpowiedniego wizerunku. Młodszy(a) Kierownik Produktu odpowiada za aktywne tworzenie i rozwijanie marek poprzez identyfikację i zaspokojenie potrzeb konsumentów, przy współpracy z innymi działami wewnątrz i na zewnątrz organizacji. 


Twój zakres obowiązków:

  • Praca na markach OTC ze wsparciem mediowym
  • Opracowanie długoterminowego, strategicznego rozwoju i krótkoterminowych strategii marki
  • Efektywne wprowadzanie zaakceptowanych strategii, z uwzględnieniem priorytetów
  • Realizowanie celów marketingowych, budowanie silnej marki konsumenckiej poprzez zwiększanie jej świadomości i kreowanie odpowiedniego wizerunku
  • Realizowanie celów sprzedażowych i rynkowych w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem. Zapewnienie w firmie rynkowej wiedzy na temat marek w kategorii i marek konkurencyjnych
  • Efektywne wprowadzenie nowych produktów na rynek
  • Efektywna współpraca z innymi działami i agencjami


To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę na Zastępstwo - około 1,5 roku
  • Kartę lunchową – 250 zł miesięcznie
  • Pracowniczy Program Emerytalny – 3,5% płatne przez pracodawcę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Samochód służbowy
  • Dofinansowanie do karty MultiSport 
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • System kafeteryjny (bilety do kina, teatru, bony na zakupy itp.)
  • Jeden dodatkowy dzień wolny


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane dziedziny: zarządzanie i marketing, ew. medyczne lub farmaceutyczne
  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia w podobnej roli w tym na markach dojrzałych, sektorze OTC lub FMCG
  • Wysokie umiejętności analityczne i kreatywność
  • Umiejętność zarządzania marką konsumencką i mediową, przygotowania kreacji oraz ustalania strategii komunikacyjnej i jej implementację
  • Doświadczenie w rozwoju nowych produktów oraz efektywne ich wprowadzenie na rynek
  • Znajomość trendów, możliwości oraz najlepszych praktyk prowadzenia marki oraz komunikacji konsumenckiej, a także wprowadzanie nowych rozwiązań
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie spotkań (min. B2)
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji także w j. angielskim
  • Umiejętność obsługi komputera i posiadanie prawa jazdy

Sprawdź podobne oferty pracy

Digital Marketer

Nowa
Brainhub Sp. z. o. o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
LinkedIn Ads
Google Ads
Meta
Nowa

Marketing & Brand Manager

Nowa
2 111 - 2 933 usd
Bethink Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
angielski C1/C2
project management
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu (branża IT)

Nowa
Business Online Services Sp. z o.o.
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
content marketing
konferencje
Nowa

Specjalista ds. marketingu

Nowa
Bea Beleza Polska Sp. k.
Poznań
marketing
analiza rynku
zarządzanie projektami
Nowa

Off-site SEO Researcher (Temporary Contract)

Nowa
1 447 - 1 737 usd
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Ahrefs
English skills
Google Sheets
Nowa