Szukamy marketingowca z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy z marką. Osoba ta będzie odpowiadać za kreowanie długoterminowych strategii marek i ich wdrożenie. Główny zakres obowiązków to przygotowanie i realizację założeń budżetowo – sprzedażowych oraz marketingowych marek, poprzez budowanie świadomości i odpowiedniego wizerunku. Młodszy(a) Kierownik Produktu odpowiada za aktywne tworzenie i rozwijanie marek poprzez identyfikację i zaspokojenie potrzeb konsumentów, przy współpracy z innymi działami wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Twój zakres obowiązków:
- Praca na markach OTC ze wsparciem mediowym
- Opracowanie długoterminowego, strategicznego rozwoju i krótkoterminowych strategii marki
- Efektywne wprowadzanie zaakceptowanych strategii, z uwzględnieniem priorytetów
- Realizowanie celów marketingowych, budowanie silnej marki konsumenckiej poprzez zwiększanie jej świadomości i kreowanie odpowiedniego wizerunku
- Realizowanie celów sprzedażowych i rynkowych w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem. Zapewnienie w firmie rynkowej wiedzy na temat marek w kategorii i marek konkurencyjnych
- Efektywne wprowadzenie nowych produktów na rynek
- Efektywna współpraca z innymi działami i agencjami
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę na Zastępstwo - około 1,5 roku
- Kartę lunchową – 250 zł miesięcznie
- Pracowniczy Program Emerytalny – 3,5% płatne przez pracodawcę
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Samochód służbowy
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- System kafeteryjny (bilety do kina, teatru, bony na zakupy itp.)
- Jeden dodatkowy dzień wolny
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane dziedziny: zarządzanie i marketing, ew. medyczne lub farmaceutyczne
- Przynajmniej 2 lata doświadczenia w podobnej roli w tym na markach dojrzałych, sektorze OTC lub FMCG
- Wysokie umiejętności analityczne i kreatywność
- Umiejętność zarządzania marką konsumencką i mediową, przygotowania kreacji oraz ustalania strategii komunikacyjnej i jej implementację
- Doświadczenie w rozwoju nowych produktów oraz efektywne ich wprowadzenie na rynek
- Znajomość trendów, możliwości oraz najlepszych praktyk prowadzenia marki oraz komunikacji konsumenckiej, a także wprowadzanie nowych rozwiązań
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie spotkań (min. B2)
- Umiejętność prowadzenia prezentacji także w j. angielskim
- Umiejętność obsługi komputera i posiadanie prawa jazdy