samodzielne tworzenie materiałów redakcyjnych ( w tym materiałów multimedialnych/video) do serwisu stronakuchni.pl w formie porad i przepisów
generowanie tematów oraz pomysłów na nowe treści z potencjałem w Google News i Discover
współpraca w zakresie tworzenia jakościowych treści i projektów
optymalizacja pod względem SEO własnych treści redakcyjnych
aktywne pozyskiwanie ruchu organicznego i z mediów społecznościowych
dbanie o wysoką jakość merytoryczną i językową treści publikowanych w serwisie
aktywne dążenie do realizacji postawionych celów zasięgowych
Nasze wymagania
doświadczenie w pracy na stanowisku redaktora
umiejętność wyszukiwania trendujących tematów
zainteresowanie kulinariami i zdrowym odżywianiem oraz znajomość najnowszych trendów związanych z tą tematyką
znajomość „języka Internetu” w zakresie SEO i Social Media
doświadczenie w analityce internetowej (monitoring ruchu)
komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem
bardzo dobra organizacja pracy
zaangażowanie w pracę, poczucie odpowiedzialności, terminowość i dokładność
Mile widziane
doświadczenie w realizowaniu podcastów i videocastów
To oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na okres około 2 lat
program wdrożenia, który pozwoli poznać całą organizację – procesy, ludzi, standardy pracy oraz kulturę organizacyjną
współpracę z profesjonalistami o dużym doświadczeniu i umiejętnościach
Benefity
ubezpieczenie na życie
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie wakacji dzieci
bonus świąteczny
Kogo poszukujemy?
Poszukujemy osoby lubiącej gotować, mającej doświadczenie redaktorskie oraz interesującej się szeroko pojętą tematyką kulinarną. Jeśli fascynuje Cię świat kuchni, potrafisz przygotować jakościowe i urozmaicone przepisy i dodatkowo potrafisz odnaleźć się w świecie pozyskiwania ruchu tak z Google Discover, jak i Facebooka – zapraszamy! Być może szukamy Ciebie.
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce.
Docieramy codziennie do blisko 20 mln użytkowników Internetu w Polsce. Jesteśmy liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Zawsze blisko naszych odbiorców. W każdym regionie Polski przekazujemy im rzetelne informacje i dajemy użyteczne produkty, które poprawiają wygodę ich życia. Codziennie dostarczamy naszym użytkownikom serwisów internetowych oraz czytelnikom prasy sprawdzone, najświeższe, najważniejsze wiadomości. Nasze gazety i serwisy internetowe stanowią główne źródło informacji dla mieszkańców Polski oraz poszczególnych regionów. Dbamy przy tym o stały rozwój unikalnych na rynku kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych. Nasze marki to m.in. naszemiasto.pl, stronakuchni.pl czy stronakobiet.pl