Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce.
Docieramy codziennie do blisko 20 mln użytkowników Internetu w Polsce. Jesteśmy liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Zawsze blisko naszych odbiorców. W każdym regionie Polski przekazujemy im rzetelne informacje i dajemy użyteczne produkty, które poprawiają wygodę ich życia. Codziennie dostarczamy naszym użytkownikom serwisów internetowych oraz czytelnikom prasy sprawdzone, najświeższe, najważniejsze wiadomości. Nasze gazety i serwisy internetowe stanowią główne źródło informacji dla mieszkańców Polski oraz poszczególnych regionów. Dbamy przy tym o stały rozwój unikalnych na rynku kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych.
Stanowisko: Specjalista ds. SEO
Miejsce pracy: Warszawa, praca zdalna/praca hybrydowa
Kogo poszukujemy?
Jeśli
- ciekawi Cię wyszukiwarka Google i zmieniające się w niej algorytmy,
- wiesz co to Google Search Console czy Surfer SEO,
- masz umiejętności analityczne,
- interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
- SEO techniczne jest Twoim konikiem,
- jesteś komunikatywny i można na Tobie zawsze polegać,
zapraszamy Cię do naszego zespołu. Być może jesteś osobą jakiej szukamy!
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- tworzenie, nadzorowanie i ocena poprawności procesów pozycjonowania i optymalizacji zawartości stron internetowych Polska Press Grupy
- poszukiwanie dodatkowych obszarów generowania ruchu organicznego w serwisach
- koordynacja projektów związanych z optymalizacją stron internetowych z zastosowaniem najlepszych praktyk SEO
- analiza działań konkurencji oraz analiza trendów content marketingu
- wsparcie i aktywne uczestnictwo w budowie i rozwoju Serwisów Grupy Polska Press
- propagowanie wiedzy wewnątrz firmy oraz przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych zakresu SEO
- rozwój wewnętrznych narzędzi SEO/SEM
Nasze wymagania
- minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu stron www i/lub optymalizacji treści i pozycjonowania
- doświadczenie w analizie stron zgodnie z aktualnymi wytycznymi Google i tworzeniu szczegółowych audytów SEO
- doświadczenie w weryfikacji wdrożeń technicznych zaleceń SEO i monitorowaniu ich efektów
- znajomość Google Analytics 4, Google Search Console, Ahrefs, Senuto oraz Surfer SEO,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu SEO i content marketingu
- umiejętność monitorowania rynku i analizy działań SEO konkurencji
- dobra znajomość MS Excel
- doświadczenie w przeprowadzaniu audytów SEO
- praktyczna wiedza z zakresu kodu html css
- znajomość modeli LLM
- komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem
- bardzo dobra organizacja pracy
- zaangażowanie w pracę, poczucie odpowiedzialności; systematyczność, terminowość, sumienność i dokładność;
Mile widziane:
- znajomość podstaw Pythona do obsługi Google APIs,
- doświadczenie w działaniach SEO w serwisach newsowych
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- możliwość rozwoju umiejętności technicznych i interpersonalnych
- program wdrożenia, który pozwoli poznać całą organizację – procesy, ludzi, standardy pracy oraz kulturę organizacyjną
- współpracę z profesjonalistami o dużym doświadczeniu i umiejętnościach
- pracę w przyjaznej atmosferze