Twój zakres obowiązków
- kontakt telefoniczny oraz bieżąca obsługa Klientów firmy,
- sprzedaż usług,
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Klientów oraz wyjaśnianie niezgodności z tym związanych,
- wprowadzanie danych do systemu CRM,
- obsługa dedykowanej skrzynki e-mail,
- sprawdzanie poprawności danych wpisywanych do systemu CRM.
Nasze wymagania
- bardzo dobra znajomość (C1) języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość (C1) jednego z wymienionych języków: włoski, hiszpański, niemiecki, grecki, serbski – warunek konieczny.
- znajomość innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe (mile widziani także studenci ostatniego roku studiów zaocznych na kierunku filologii lub lingwistyki),
- świetna znajomość środowiska Microsoft Office
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat).
- Godziny pracy: poniedziałek – piątek, do wyboru: 8:00–16:00 lub 9:00–17:00
- Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
- Pracę w kameralnym i zgranym zespole, stawiającym na współpracę i wzajemne wsparcie.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Dodatkowo:
· prywatna opieka medyczna
· dofinansowanie nauki języków
· dofinansowanie szkoleń i kursów
· ubezpieczenie na życie
· możliwość pracy zdalnej
· dofinansowanie wypoczynku
Dołącz do nas!