Specjalistka / Specjalista w Biurze Marketingu Internetowego i Social Mediów
Nowa
Marketing

Specjalistka / Specjalista w Biurze Marketingu Internetowego i Social Mediów

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

ux

Wordpress

social media

Microsoft Office

pomysłowość

SEO

Google Analytics

CSS

Mile widziane

Jira

zarządzanie projektami

Opis stanowiska

offer-banner

Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!


Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:

  • zarządzanie serwisami internetowymi – wprowadzanie zmian, optymalizacja treści, wdrażanie nowych funkcjonalności z dbałością o UX i SEO,
  • obsługa narzędzi do wysyłki newsletterów – planowanie i realizacja kampanii mailingowych, zarządzanie bazą użytkowników i segmentacją odbiorców,
  • zbieranie wymagań biznesowych – współpraca z wewnętrznymi interesariuszami, definiowanie celów kampanii online,
  • współpraca z podwykonawcami – koordynowanie działań agencji marketingowych i domów mediowych, opracowywanie strategii kampanii, określanie grup docelowych, kanałów i budżetu,
  • monitorowanie kampanii – bieżąca analiza wyników i dostosowywanie działań do zmieniających się warunków,
  • raportowanie efektywności – analiza rezultatów działań w odniesieniu do KPI, przygotowywanie raportów dla biznesu,
  • analiza danych – korzystanie z narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics) do mierzenia skuteczności działań marketingowych,
  • tworzenie i redagowanie treści – od krótkich komunikatów po dłuższe artykuły i aktualności, z uwzględnieniem kontekstu i kanału komunikacji,
  • dostosowywanie stylu komunikacji – dbanie o spójność języka marki PFR we wszystkich kanałach online,
  • opracowywanie briefów i koordynacja ich realizacji – zarówno wewnętrznie, jak i we współpracy z dostawcami zewnętrznymi,
  • poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań – wdrażanie najlepszych praktyk w obszarze serwisów internetowych i marketingu cyfrowego.


Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:

  • znajomość różnych form reklamy internetowej (PPC, display, social media, programmatic, remarketing) i modeli rozliczeń kampanii,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy z serwisami internetowymi (mile widziane WordPress, Drupal),
  • minimum 2 lata doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi i domami mediowymi,
  • znajomość narzędzi do wysyłki newsletterów (np. MailerLite, GetResponse lub inne),
  • podstawowa znajomość HTML i CSS,
  • biegłość w obsłudze Google Analytics i Google Tag Managera,
  • umiejętność analizy danych marketingowych i wyciągania wniosków dla optymalizacji działań,
  • umiejętność tworzenia jasnych, zwięzłych i poprawnych tekstów marketingowych – aktualności, opisy kampanii, treści na stronę, newslettery,
  • redagowanie treści na podstawie briefów lub materiałów źródłowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy, proaktywność i dbałość o szczegóły.


Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):

  • umiejętność podstawowej obróbki grafik w wybranym programie graficznym,
  • znajomość SEO i umiejętność wdrażania najważniejszych zaleceń,
  • doświadczenie w pracy w zespole redakcyjnym,
  • znajomość zasad WCAG i projektowania dostępnych stron internetowych,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w tym SharePoint, Teams, Excel, PowerPoint),
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami – ustalanie priorytetów, harmonogramów, terminów,
  • znajomość systemów ticketowych (np. Jira).


Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:

Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.

 

Moc unikalnych projektów

Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.


Moc zmiany społecznej

Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.


Moc zespołu ekspertek i ekspertów

Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!


Moc realnego wpływu

Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.

 

Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!

Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.


W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów, PFR S.A. wdrożył „Procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w PFR S.A.”.

Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem.

Rekomendowane oferty

Content Creator – Social Media & Kampanie

Nowa
5 000 - 10 000 PLN/mies.
CONTENT MEDIA
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Canva
CapCut
Nowa