Dyrektor Biura Zakupów

20 000 - 22 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Zarządzanie

Dyrektor Biura Zakupów

Zarządzanie

Komitetu Obrony Robotników 39G, Warszawa

Polski Holding Hotelowy

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna
20 000 - 22 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

branża FMCG
zarządzanie zespołem
budowanie relacji

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad Biurem Zakupów CUW i koordynacja pracy podległego zespołu.

  • Udział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie i rozwój kompetencyjny członków zespołu.

  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji jednolitych zasad oraz polityki zakupowej w CUW i spółkach Grupy PHH.

  • Koordynowanie i optymalizacja procesów zakupowych realizowanych na poziomie CUW oraz w jednostkach organizacyjnych.

  • Wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki i spółek GK PHH poprzez CUW w relacjach z dostawcami, wykonawcami oraz w negocjacjach handlowych dotyczących projektów i zadań inwestycyjnych.

  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce poprzez działania realizowane przez CUW w obszarze projektów i zadań inwestycyjnych.

  • Nadzór nad kompleksowym procesem zaopatrzenia w towary i usługi w strukturach GK PHH w ramach CUW.

  • Prowadzenie analiz rynkowych w zakresie cen, warunków handlowych oraz trendów branżowych.

  • Prowadzenie postępowań zakupowych w ramach CUW w celu wyboru dostawców zapewniających najkorzystniejsze warunki zakupu towarów i usług.

  • Opracowywanie umów z dostawcami i usługodawcami oraz koordynacja ich obiegu w ramach CUW.

  • Rekomendowanie dostawców produktów i usług do Oddziałów w oparciu o działania CUW, z uwzględnieniem wytycznych marek hotelowych.

  • Cykliczna kontrola realizacji umów i ponoszonych kosztów przez Spółkę i spółki GK PHH – w ramach nadzoru CUW.

  • Nadzór nad rejestrem dostawców towarów i usług prowadzonym przez CUW.

  • Przeprowadzanie cyklicznych ocen dostawców i usługodawców obsługiwanych przez CUW na potrzeby Spółki i GK PHH.

  • Kontakt operacyjny CUW z dostawcami i usługodawcami w celu wspierania Oddziałów w zakresie zakupów i zaopatrzenia.

  • Bieżący monitoring realizacji umów przez CUW, m.in. w zakresie optymalizacji kosztów.


Nasze wymagania

  • Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze zakupów operacyjnych i inwestycyjnych w dużej firmie z jednej z branż: hotelarskiej / FMCG / usługowej/ logistycznej/gastronomicznej.

  • Wysoka dbałość o szczegóły i terminowość (m. in. egzekwowanie postanowień i terminów zawartych w umowach).

  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.

  • Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w dynamicznym, wielozadaniowym środowisku.

  • Znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2.

  • Doświadczenie w branży hotelarskiej lub w pracy w strukturach CUW będzie dodatkowym atutem.

  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.

  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.

  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.

  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.

  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.

  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.


Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • System kafeteryjny

  • Platforma MyBenefit

  • Usługa gastro w obiektach 50%

  • Program grywalizacji Ambasador

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku: Aplikuj.

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.


Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.


  • Grupa PHH to dynamicznie rozwijająca się grupa hotelowa, oferująca zróżnicowane obiekty – od ekonomicznych po prestiżowe hotele w największych miastach Polski oraz atrakcyjnych destynacjach turystycznych. Obecnie zarządzamy ponad 50 obiektami, które łącznie oferują blisko 6000 pokoi. Nasza firma od lat współpracuje z wiodącymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels & Resorts, IHG oraz Accor. Jesteśmy pionierami, wprowadzając na polski rynek różnorodne, międzynarodowe marki: Moxy, Renaissance, Le Meridien, Aiden i voco. Rozwijamy również własną markę Halo. I Ty – zatrudniając się u nas – możesz pracować dla nich wszystkich!

Wymagane umiejętności

branża FMCG
zarządzanie zespołem
budowanie relacji

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Dyrektor Biura Zakupów

20 000 - 22 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Dyrektor Biura Zakupów

Komitetu Obrony Robotników 39G, Warszawa

Polski Holding Hotelowy

20 000 - 22 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Polski Holding Hotelowy (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich dan... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.