Koordynator ds. analiz zakupowych

14 000 - 17 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Zarządzanie

Koordynator ds. analiz zakupowych

Zarządzanie

Komitetu Obrony Robotników 39G, Warszawa

Polski Holding Hotelowy

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna
14 000 - 17 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
analiza
finanse
ERP
ekonomia

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja projektów analitycznych w obszarze Zakupów dla Spółki i Grupy Kapitałowej.

  • Tworzenie i utrzymywanie spójnych struktur danych zakupowych, w tym agregowanie i przetwarzanie danych ze źródeł w ramach struktury Grupy.

  • Tworzenie rekomendacji biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności realizowanych zakupów na podstawie prowadzonych analiz.

  • Prowadzenie szeroko pojętej analizy rynku w zakresie cen towarów i usług oraz innych warunków handlowych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności w zakresie zakupów oraz przygotowywanie raportów rynków surowcowych i usługowych (cyklicznych i ad-hoc).

  • Wsparcie zespołu zakupowego w analizach przed i porealizacyjnych, w tym przygotowanie danych rynkowych do procesu negocjacji umów.

  • Analizowanie i wskazywanie możliwości optymalizacji kosztów, standaryzacji produktów i konsolidacji dostaw.

  • Udział w projektach zmierzających do pełnej automatyzacji procesów zakupowych, w tym współpraca we wdrażaniu niezbędnych do tego narzędzi oraz systemów zakupowych.


Nasze wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w analizach zakupowych, preferowane w branży hotelarskiej, gastronomicznej lub retail.

  • Doświadczenie we współpracy z zespołami zakupowymi i łańcuchem dostaw.

  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, analiza danych i/lub inne pokrewne).

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość Power BI lub innych narzędzi w obszarze ERP, SRM będzie dodatkowym atutem.

  • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i ich interpretacji.

  • Znajomość podstawowych metod analizy zakupowej (analizy portfela, kategoryzacja zakupów, benchmarki).

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją i systemami (min. B2).

  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.

  • Samodzielność, inicjatywa i zdolność do rozwiązywania problemów.

  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi interesariuszami.

  • Skrupulatność i dbałość o jakość danych.

  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.

  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.

  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.

  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.

  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.

  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.


Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • System kafeteryjny

  • Platforma MyBenefit

  • Usługa gastro w obiektach 50%

  • Program grywalizacji Ambasador

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku: Aplikuj.

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.


Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.


  • Grupa PHH to dynamicznie rozwijająca się grupa hotelowa, oferująca zróżnicowane obiekty – od ekonomicznych po prestiżowe hotele w największych miastach Polski oraz atrakcyjnych destynacjach turystycznych. Obecnie zarządzamy ponad 50 obiektami, które łącznie oferują blisko 6000 pokoi. Nasza firma od lat współpracuje z wiodącymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels & Resorts, IHG oraz Accor. Jesteśmy pionierami, wprowadzając na polski rynek różnorodne, międzynarodowe marki: Moxy, Renaissance, Le Meridien, Aiden i voco. Rozwijamy również własną markę Halo. I Ty – zatrudniając się u nas – możesz pracować dla nich wszystkich!

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
Microsoft Office Excel
Microsoft Power BI
analiza
finanse
ERP
ekonomia

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Koordynator ds. analiz zakupowych

14 000 - 17 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Koordynator ds. analiz zakupowych

Komitetu Obrony Robotników 39G, Warszawa

Polski Holding Hotelowy

14 000 - 17 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Polski Holding Hotelowy (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich dan... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.