Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej
Twój zakres obowiązków
Obsługa kancelarii oraz archiwum Spółki.
Prowadzenie dziennika korespondencji w tym rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w Spółce.
Bieżąca obsługa dokumentacji zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
Archiwizacja dokumentów, sporządzanie spisów oraz protokołów brakowania dokumentacji, przekazywanie dokumentacji do archiwum, w celu zapewnienia jej prawidłowego przechowywania.
Wprowadzanie i rozdzielanie na poszczególne komórki organizacyjne faktur do rozliczenia w systemie.
Rozliczanie faktur z zakresu działalności Biura.
Składanie zamówień na artykuły biurowe/pieczątki.
Prowadzenie centralnego rejestru umów oraz archiwizacja podpisanych umów.
Nasze wymagania
Dobra znajomość języka angielskiego .
Pozytywna, optymistyczna postawa, chęć uczenia się i dążenie do wyznaczonych celów.
Umiejętność pracy pod presją czasu i wielu zadań jednocześnie.
Nastawienie na realizację wyzwań.
Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
Mile widziane
Kurs archiwisty zakładowego będzie dodatkowym atutem.
Doświadczenie we współpracy z Archiwum Państwowym będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
System kafeteryjny
Platforma MyBenefit
Usługa gastro w obiektach 50%
Program grywalizacji Ambasador
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku: Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Grupa PHH to dynamicznie rozwijająca się grupa hotelowa, oferująca zróżnicowane obiekty – od ekonomicznych po prestiżowe hotele w największych miastach Polski oraz atrakcyjnych destynacjach turystycznych. Obecnie zarządzamy ponad 50 obiektami, które łącznie oferują blisko 6000 pokoi. Nasza firma od lat współpracuje z wiodącymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels & Resorts, IHG oraz Accor. Jesteśmy pionierami, wprowadzając na polski rynek różnorodne, międzynarodowe marki: Moxy, Renaissance, Le Meridien, Aiden i voco. Rozwijamy również własną markę Halo. I Ty – zatrudniając się u nas – możesz pracować dla nich wszystkich!
Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej
Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej