Specjalista / Specjalistka do Spraw Realizacji i Rozliczeń Inwestycji
Chojnowska 41, Legnica
Polski Holding Hotelowy
Twój zakres obowiązków
1. Planowanie inwestycji i remontów:
• Przygotowywanie i rozliczanie rocznych planów inwestycji i remontów.
• Udział w opracowywaniu programów funkcjonalno-użytkowych dla inwestycji strategicznych.
• Klasyfikacja księgowa inwestycji.
2. Realizacja inwestycji:
• Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówień inwestycyjnych i remontowych.
• Prowadzenie harmonogramów, kosztorysów i raportów inwestycyjnych.
• Wsparcie w procesie uzyskiwania pozwoleń administracyjnych, decyzji środowiskowych, warunków zabudowy, itp.
3. Monitorowanie kosztów i efektywności:
• Kontrola budżetów inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji.
• Współpraca z działem finansów w zakresie rozliczania kosztów i fakturowania usług.
• Monitorowanie polis ubezpieczeniowych na roboty budowlane, okresów gwarancji
i zabezpieczeń należytego wykonania.
4. Wsparcie procesów zakupowych:
• Przygotowywanie zapytań ofertowych, porównań ofert i rekomendacji wyboru dostawców w zakresie usług technicznych i inwestycyjnych.
• Współpraca z działem zakupów i działem prawnym przy zawieraniu umów z kontrahentami.
5. Udział w projektach rozwojowych i audytach:
• Wsparcie merytoryczne przy analizie potencjalnych inwestycji, przeglądach due diligence.
• Współpraca przy projektach modernizacyjnych w hotelach i obiektach usługowych.
• Udział w audytach nieruchomości i wdrażaniu zaleceń pokontrolnych.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe techniczne w zakresie budownictwa ogólnego lub budownictwa w specjalności instalacji sanitarnych.
Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze odpowiadającym realizacji i rozliczania księgowego inwestycji budowlanych i remontów.
Umiejętność analizy kosztów inwestycji i remontów.
Znajomość podstaw zawierania umów o roboty budowlane.
Prawo jazdy kat. B.
Biegła obsługa komputera, w szczególności programów MS Word i MS Excel.
Mile widziane
Doświadczenie w branży hotelarskiej.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny.
Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
System kafeteryjny
Platforma MyBenefit
Usługa gastro w obiektach 50%
Program grywalizacji Ambasador
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku: Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy
Grupa INTERFERIE to polska sieć hotelowa z siedzibą na Dolnym Śląsku, która działa od ponad 30 lat. W zasobach grupy znajduje się 6 hoteli oraz obiektów w Sudetach i nad Morzem Bałtyckim z ponad 1900 miejscami noclegowymi w najatrakcyjniejszych kurortach Polski, które zlokalizowane są w miejscowościach o wysokich walorach uzdrowiskowych.
Specjalista / Specjalistka do Spraw Realizacji i Rozliczeń Inwestycji
Specjalista / Specjalistka do Spraw Realizacji i Rozliczeń Inwestycji
Chojnowska 41, Legnica
Polski Holding Hotelowy