Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
Bieżące administrowania przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A. w mieście Gdynia i powiecie puckim - w tym dworcami,
Prowadzenie Książki Obiektu Budowalnego oraz zlecanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów oraz remontów,
Prowadzenie spraw związanych z mediami dla nieruchomości,
Przygotowanie informacji dla komórek dotyczących wynajmu nieruchomości oraz współpraca z klientem komercyjnym i mieszkaniowym.
Wymagania:
Doświadczenie w zarządzaniu i administrowania nieruchomościami - bezwzględny wymóg,
Gotowość do pracy w terenie, w tym praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu,
Znajomość przepisów prawa budowanego,
Umiejętność pracy w zespole i samodzielnie oraz w warunkach presji czasu,
Bardzo dobra znajomość programu Excel,
Posiadanie prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
Umowę o pracę na czas zastępstwa,
Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.