Do Twoich zadań będzie należało:
- Kompleksowa obsługa pasażerów przez kanały pisemne (Facebook, WhatsApp, Instagram, E-mail)
- Prowadzenie czatów o tematyce informacyjnej, sprzedażowej, związanej z nieregularnościami w przewozie
- Moderacja profili społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, X - dawny Twitter)
- Możliwość rozwoju kompetencji multiskillowego kontaktu z klientami
Nasze oczekiwania:
- Minimum średnie wykształcenie
- Znajomość angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającą swobodną komunikację pisemną (warunek konieczny, żeby kontaktować się z pasażerami)
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Dyspozycyjność w wymiarze min. 130h miesięcznie i gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy (działamy 24/7)
- Zainteresowanie nawiązaniem długofalowej współpracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży
- Doświadczenie w pracy związanej z social media
- Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek
- Różnorodne zadania związane z obsługą wielu kanałów pisemnych i social media
- Pracę dającą satysfakcję (każdego dnia wpływasz na podróże pasażerów na całym świecie oraz na wizerunek firmy)
- Potężną dawkę szkoleń, również z systemu rezerwacyjnego AMADEUS (szczególnie przydatna wiedza, jeśli swoją przyszłość wiążesz z branżą lotniczą/ turystyczną) oraz z tematyki social media
- Stały kontakt z językiem angielskim
- Dostęp do bezpłatnej siłowni
- Elastyczny grafik dostosowany do potrzeb
Zapraszamy do aplikowania!