Zarządzanie dużymi zestawami danych z platform i systemów płatniczych celem utworzenia raportów monitorujących kluczowe wskaźniki płatności (KPI)
Monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników płatności (KPI) związanych z wolumenem transakcji, wskaźnikami akceptacji, opłatami i zadowoleniem klienta
Analizowanie danych transakcji płatniczych w celu wspierania codziennych operacji
Tworzenie i prezentowanie raportów, które dostarczają praktycznych wskazówek dla działu sprzedaży i interesariuszy
Identyfikowanie nieefektywności w procesach płatności i dostarczanie rekomendacji optymalizacji opartych na danych, analizowanie trendów dotyczących niepowodzeń płatności
Rekomendowanie rozwiązań w celu zmniejszenia liczby odrzuceń (odzyskiwania nieudanych transakcji) i zwiększenia powodzenia transakcji
Współpraca z zespołami zarządzania produktem, inżynierii i operacji w celu wdrażania usprawnień procesów i monitorowania ich wpływu na KPI
Wspieranie działań w zakresie wykrywania i zapobiegania oszustwom poprzez identyfikację nietypowych trendów i współpracę z zespołami ds. obciążeń zwrotnych w zakresie ograniczania ryzyka
Współpraca z wewnętrznymi zespołami, w tym obszarem rozwoju produktów cyfrowych, inżynierii, UX/UI, obsługi klienta i finansowym, w celu rozwiązywania problemów z płatnościami i poprawy obsługi klienta
Pomoc w projektowaniu testów AB, analizowanie wyników i rekomendowanie możliwych do wdrożenia ulepszeń
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług płatniczych celem pozyskiwania danych do analiz i/lub wyjaśniania bieżących kwestii płatniczych
Nasze oczekiwania:
Dyspozycyjność do pracy hybrydowej z biura z Warszawy (min. 3 dni w tygodniu)
Wykształcenie wyższe zakresu finansów, biznesu, ekonomii lub pokrewnej dziedziny
Doświadczenie (1–3 lata) w analizie danych, najlepiej w zakresie płatności, finansów lub pokrewnych dziedzin
Podstawowe kompetencje: myślenie analityczne, dbałość o szczegóły, silne umiejętności współpracy i komunikacji
Umiejętności techniczne: analiza i wizualizacja danych (Excel, PowerBI, Adobe Analytics)
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
Chęć uczenia się i rozwoju w zespole rozwoju płatności wielokanałowych
Mile widziane:
Znajomość systemów płatności elektronicznych, monitorowania transakcji lub wykrywania oszustw (dodatkowy atut)
Znajomość branży travel
Co możemy Ci zaoferować?
Realny wpływ i odpowiedzialność za produkt
Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreatywnych rozwiązań
Pracę w międzynarodowym środowisku
Udział w konferencjach branżowych (w Polsce i za granicą)
Atrakcyjny system premiowy (kwartalny i roczny)
Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT oraz innych linii partnerskich dla Ciebie, Twojej rodziny oraz znajomych
Możliwość zakupu pakietu medycznego w grupie Luxmed, karty sportowej oraz dodatkowego ubezpieczenia