Udział w tworzeniu strategii SEO dotyczącej działań na rynkach i w różnych językach
Współpraca z wewnętrznym zespołem SEO i realizacja założonych celów
Udział w projektach optymalizacji konwersji SEO i SEM (rozwój treści, testy A/B)
Współpraca z zespołami tworzenia treści, Business Ownerem LOT.com oraz Product Ownerem w zakresie rozwoju i rozbudowy LOT.com
Współpraca z zespołem SEM w zakresie spójnej strategii marketingu wyszukiwarkowego
Nasze oczekiwania:
Gotowość do pracy hybrydowej z biura z Warszawy (min. 3 dni w tygodniu)
Min. 5 lat doświadczenia w obszarze SEO
Mocne kompetencje analityczne (bardzo dobra znajomość Excel, względnie Google Sheets) w celu interpretacji danych, prognozowania oraz podejmowania decyzji na podstawie danych
Doświadczenie we współpracy z programistami w celu eliminacji błędów technicznych (Dev Team)
Znajomość technicznych aspektów SEO oraz głębokie zrozumienie działania wyszukiwarek internetowych
Doświadczenie na rynkach międzynarodowych, na których działa lot.com będzie dodatkowym atutem
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do efektywnej współpracy między obszarowej
Podejście "getting things done"
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (poziom min. B2)
Co możemy Ci zaoferować?
Realny wpływ na produkty cyfrowe LOT używane przez pasażerów z całego świata
Praca w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku
Udział w wielu rozwojowych projektach w dużej i złożonej organizacji
Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreatywnych rozwiązań
Udział w szkoleniach i programach doskonalenia zawodowego
Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT oraz linii partnerskich