Specjalista ds. Insightów Customer Experience​

Turystyka

Specjalista ds. Insightów Customer Experience​

Turystyka

Komitetu Obrony Robotników 43, Warszawa

Polskie Linie Lotnicze LOT

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Customer Experience
Analiza Danych

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

Do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty/ki ds. analizy satysfakcji i opinii klientów. W tej roli będziesz odpowiadać za jakościową i ilościową analizę danych z badań satysfakcji pasażerów w narzędziu Medallia. Twoim zadaniem będzie identyfikowanie głównych czynników (nie)zadowolenia naszych pasażerów, kluczowych trendów i możliwości poprawy doświadczeń klientów. Będziesz także współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za poszczególne etapy ścieżki pasażera w celu wdrażania Twoich rekomendacji, wspierając podejmowanie decyzji opartych na danych i promując zmiany, które poprawiają doświadczenia pasażerów.

  • Analiza jakościowa i ilościowa ankiet satysfakcji pasażerów po podróży z wykorzystaniem systemu Medallia, a w szczególności analiza komentarzy otwartych;

  • Identyfikowanie najważniejszych insightów, trendów i obszarów wymagających poprawy oraz ich przyczyn źródłowych na podstawie analizy jakościowej ankiet i komentarzy pasażerów;

  • Przygotowywanie wstępnych rekomendacji usprawnień do dyskusji z odpowiednimi obszarami w organizacji;

  • Rozwój procesu zamykania pętli z pasażerami, tzn. odpowiedzi zwrotnej na wybrane ankiety satysfakcji, w szczególności tworzenie odpowiednich scenariuszy, szablonów odpowiedzi oraz współpraca z działami merytorycznymi, a także realizującymi proces odpowiedzi do pasażerów;

  • Wykonywanie analiz benchmarkingowych w branży lotniczej, bieżące monitorowanie trendów i innowacji w branży;

  • Definiowanie potrzeb i wymagań jednostek biznesowych w organizacji odnośnie raportowania i wykorzystywania wyników badań satysfakcji;

  • Współpraca z jednostkami wewnętrznymi w organizacji ws. zidentyfikowanych insightów w danym obszarze;

  • W pozostałym czasie wspieranie zespołu w innych zadaniach, w zależności od zainteresowań i kompetencji, np. analizy trendów i rynku, wsparcie w realizacji projektów mających na celu poprawę satysfakcji pasażerów, przygotowanie analiz i prezentacji.

Wymagania:

  • Znajomość ścieżki klienta w branży lotniczej – rozumienie oferty, podziału odpowiedzialności, organizacji i ograniczeń w kontekście analizowanych opinii;

  • Doświadczenie w analizie danych, badaniach konsumenckich lub strategii CX;

  • Umiejętność syntezowania informacji i wyciągania trafnych wniosków;

  • Pomysłowość i proaktywność;

  • Znajomość kluczowych koncepcji i metryk badań satysfakcji (NPS, CSAT);

  • Komunikatywność i swoboda w rozmowie z przedstawicielami obszarów takich jak obsługa pasażera, operacje naziemne, personel pokładowy, kanały elektroniczne, obszary techniczne;

  • Dobrze odnajdujesz się w zespołach międzydziałowych i potrafisz przekonywać liderów produktowych, operacyjnych i wsparcia klienta za pomocą danych;

  • Bardzo dobra znajomość MS Power Point oraz MS Excel;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;

  • Mile widziana znajomość systemu Medallia lub innego systemu do badań satysfakcji (np. Qualtrics);

  • Mile widziana znajomość oferty produktowej PLL LOT.

Oferujemy:

  • Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji,

  • Możliwość szybkiego rozwoju,

  • Pracę w międzynarodowym środowisku,

  • Realny wpływ na bieżącą i przyszłą kondycję PLL LOT,

  • Bogaty pakiet świadczeń, w tym bilety lotnicze na wszystkie rejsy LOT-u oraz wybrane inne linie lotnicze całego świata.

Oferta dodana: 15.09.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. Insightów Customer Experience​

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. Insightów Customer Experience​

Komitetu Obrony Robotników 43, Warszawa

Polskie Linie Lotnicze LOT

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych są Polskie Linie Lotnicze LOT z siedzibą w Warszawie, ul. Komitetu Obrony Robotników 43(dalej jako "a... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca