Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta
-, Warszawa
Polskie Linie Lotnicze LOT
Twój zakres obowiązków
Rozwój i realizacja kampanii Marketing Automation w kanałach e-Mail, SMS, App Push w oparciu o cykl życia klienta,
Monitorowanie, optymalizacja i rozwój skuteczności prowadzonych kampanii oraz ich dokumentowanie i testowanie,
Optymalizacja działań przez personalizację komunikacji z wykorzystaniem modeli predykcyjnych i segmentacji bazy klientów oraz wdrażanie testów A/B i rekomendacji optymalizacyjnych,
Planowanie i wdrażanie nowych scenariuszy automatyzacji wspierających sprzedaż i lojalności klientów,
Współpraca z zespołem analityki i e-commerce w zakresie danych do personalizacji i segmentacji,
Aktywny udział w rozwoju oraz w bieżącym zarządzaniu systemem Marketing Automation.
Nasze wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie uzyskane w firmie B2B lub e-commerce - w szczególności z systemami CRM i Marketing Automation),
Doświadczenie w projektowaniu, realizacji i optymalizacji spersonalizowanych kampanii Marketing Automation w kanałach e-Mail, SMS, App Push,
Wiedza z zakresu, pozyskania wartościowych leadów, budowy bazy klientów oraz programów retencyjnych i lojalnościowych,
Doświadczenie z zakresu segmentacji baz klientów mile widziane,
Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków oraz doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi - Excel nie jest dla Ciebie wyzwaniem,
Doświadczenie w testowaniu i optymalizacji procesów oraz wysyłek mailingowych (testy A/B),
Znajomość HTML na poziomie średniozaawansowanym oraz znajomość CSS mile widziana,
Podstawowa znajomość procesów integracji systemów – przepływ danych pomiędzy stroną internetową a platformami Marketing Automation nie jest dla Ciebie czarną magią,
Znajomość środowiska Adobe, Campaign, Analytics, Target będzie dodatkowym atutem,
Swobodna komunikacja w j. angielskim (znajomość na poziomie min. B2) - dodatkowe języki mile widziane,
Gotowość do pracy w trybie hybrydowym z biura z Warszawy (min. 3 dni stacjonarnie w tygodniu),
Ukończone studia wyższe.
To oferujemy
Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreatywnych rozwiązań,
Pracę w międzynarodowym środowisku,
Udział w konferencjach branżowych (w Polsce i za granicą),
Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT oraz innych linii partnerskich dla Ciebie, Twojej rodziny oraz znajomych,
Możliwość zakupu pakietu medycznego w grupie Luxmed, karty sportowej oraz dodatkowego ubezpieczenia.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta
Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta
-, Warszawa
Polskie Linie Lotnicze LOT