Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta

Marketing

Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta

Marketing
Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

e-commerce
marketing
marketing automation
Microsoft Office Excel
HTML
pakiet Adobe Creative Cloud

Mile widziane

CSS

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój i realizacja kampanii Marketing Automation w kanałach e-Mail, SMS, App Push w oparciu o cykl życia klienta,

  • Monitorowanie, optymalizacja i rozwój skuteczności prowadzonych kampanii oraz ich dokumentowanie i testowanie,

  • Optymalizacja działań przez personalizację komunikacji z wykorzystaniem modeli predykcyjnych i segmentacji bazy klientów oraz wdrażanie testów A/B i rekomendacji optymalizacyjnych,

  • Planowanie i wdrażanie nowych scenariuszy automatyzacji wspierających sprzedaż i lojalności klientów,

  • Współpraca z zespołem analityki i e-commerce w zakresie danych do personalizacji i segmentacji,

  • Aktywny udział w rozwoju oraz w bieżącym zarządzaniu systemem Marketing Automation.


Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie uzyskane w firmie B2B lub e-commerce - w szczególności z systemami CRM i Marketing Automation),

  • Doświadczenie w projektowaniu, realizacji i optymalizacji spersonalizowanych kampanii Marketing Automation  w kanałach e-Mail, SMS, App Push,

  • Wiedza z zakresu, pozyskania wartościowych leadów, budowy bazy klientów oraz programów retencyjnych i lojalnościowych,

  • Doświadczenie z zakresu segmentacji baz klientów mile widziane,

  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków oraz doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi -  Excel nie jest dla Ciebie wyzwaniem,

  • Doświadczenie w testowaniu i optymalizacji procesów oraz wysyłek mailingowych (testy A/B),

  • Znajomość HTML na poziomie średniozaawansowanym oraz znajomość CSS mile widziana,

  • Podstawowa znajomość procesów integracji systemów – przepływ danych pomiędzy stroną internetową a platformami Marketing Automation nie jest dla Ciebie czarną magią,

  • Znajomość środowiska Adobe, Campaign, Analytics, Target będzie dodatkowym atutem,

  • Swobodna komunikacja w j. angielskim (znajomość na poziomie min. B2) - dodatkowe języki mile widziane,

  • Gotowość do pracy w trybie hybrydowym z biura z Warszawy (min. 3 dni stacjonarnie w tygodniu),

  • Ukończone studia wyższe.


To oferujemy

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreatywnych rozwiązań,

  • Pracę w międzynarodowym środowisku,

  • Udział w konferencjach branżowych (w Polsce i za granicą),

  • Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT oraz innych linii partnerskich dla Ciebie, Twojej rodziny oraz znajomych,

  • Możliwość zakupu pakietu medycznego w grupie Luxmed, karty sportowej oraz dodatkowego ubezpieczenia.


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

Oferta dodana: 24.09.2025
Lokalizacja biura

Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta

-, Warszawa

Polskie Linie Lotnicze LOT

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych są Polskie Linie Lotnicze LOT z siedzibą w Warszawie, ul. Komitetu Obrony Robotników 43(dalej jako "a... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca