Pomagam.pl to serwis crowdfundingowy, który pozwala w ciągu kilku chwil samodzielnie stworzyć darmową zbiórkę pieniędzy na dowolny cel. Chcemy dać ludziom najlepsze narzędzie, dzięki któremu każdy może zbierać środki na realizację marzeń - niezależnie czy jest to pokrycie kosztów operacji, pomoc w remoncie mieszkania ubogiej rodziny z sąsiedztwa, wydanie książki czy wsparcie działalności własnej fundacji. Pokazujemy, że każdy cel jest ważny, a zbiórki zakończone sukcesem to najlepszy dowód, że warto prosić o pomoc. Pomagam.pl to również skuteczne narzędzie fundraisingowe dla organizacji pozarządowych.
Przy serwisie Pomagam.pl działa Fundacja Pomagam.pl, która prowadzi swoje projekty, niesie pomoc w momencie kryzysów humanitarnych oraz buduje kulturę pomagania w Polsce. Celem Fundacji jest jest tworzenie społeczeństwa, w którym wzajemna pomoc i wsparcie są naturalne i powszechne.
Twoje przykładowe zadania:
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych od strony contentowej w Meta Ads, TikTok Ads i Google Ads
- planowanie i prowadzenie działań zasięgowych na budowanie świadomości Pomagam.pl od strony contentowej w digitalu
- tworzenie angażujących treści i efektywne zarządzanie mediami społecznościowymi z dostosowaniem do specyfiki każdej z platform
- przygotowywanie koncepcji, strategii i scenariuszy do materiałów video na social media
- tworzenie prostych grafik oraz krótkich form video pod social media
- planowanie harmonogramów, publikacji i analiza wyników pod kątem skuteczności prowadzonych kampanii wraz z optymalizacją treści na podstawie wyników
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z influencerami, dziennikarzami i partnerami Pomagam.pl (w tym organizacje pozarządowe oraz biznes)
- tworzenie copy (krótkich i dłuższych form) na stronę www, SM, bloga, newslettera czy dla mediów
- Wyszukiwanie najnowszych trendów z branży marketingowej oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
- realizacja kwartalnych celów określonych dla zespołu growth i wspieranie go w codziennych zadaniach
Szukamy osoby, która:
- ma min. 2 lata doświadczenia w działaniach marketingowych
- ma doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych dla klientów (organic i ads)
- ma podstawową wiedzę na temat Meta Ads, Google Ads i TikTok Ads
- na co dzień wykorzystuje świadomie narzędzia AI
- zna narzędzia do prostej i szybkiej postprodukcji grafik i wideo (Canva, CapCut itp.)
- ma doświadczenie w komunikacji z klientem
- z łatwością nawiązuje relacje i potrafi o nie dbać
- jest samodzielna, proaktywna, solidna oraz bierze odpowiedzialność za przypisane zadania
- charakteryzuje się dobrą organizacją pracy oraz potrafi pracować w zespole
- lubi się rozwijać i stale uczyć nowych rzeczy
- jest dyspozycyjna pod kątem regularnych spotkań w biurze w Warszawie
Mile widziane:
- chęć ciągłego doskonalenia własnych umiejętności i sprawdzenia się w nowych zadaniach
- zainteresowanie trendami w digital marketingu oraz brandingiem
- zainteresowanie tematami społecznymi
Co oferujemy:
- pracę w stosunkowo małym zespole, w którym każda osoba ma realny wpływ na kształtowanie projektów, nad którymi pracuje
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającym się obszarze crowdfundingu i działalności społecznej
- świetny zespół oraz przyjacielską atmosferę pracy
- pracę hybrydową (spotykamy się 2 razy w tygodniu w kamienicy przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie) lub zdalną w przypadku osób, które mieszkają w innych częściach Polski
- pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, w zależności od Twoich potrzeb i możliwości
- zarobki odpowiadające stopniowi wyspecjalizowania (Umowa zlecenie 5500-8000 zł brutto lub umowa B2B 6700-9700 zł netto na fakturze)
Wyślij swoje CV i poznajmy się!
Aplikuj, wysyłając do nas CV. Jeśli chcesz napisać coś więcej o sobie, z przyjemnością to przeczytamy. Nie bój się też aplikować, jeśli nie spełniasz któregoś z wymagań, ale bardzo zależy Ci na pracy u nas.