Oferty
Młodszy Specjalista ds. Administracji / Asystent Biura
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Administracji / Asystent Biura

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Word

Excel

język angielski

Opis stanowiska

Jeśli szukasz miejsca w którym ważne dla Ciebie jest zaufanie, otwartość kadry zarządzającej i samodzielność to dobrze trafiłeś. Poszukujemy do naszego zespołu ważnej osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracji/ Asystenta Biura, która będzie wsparciem operacyjnym dla działu administracji, finansów, sprzedaży i HR.


Wartościowe jest dla nas abyś był otwarty na komunikację nastawioną na współpracę i dzielenie się swoją proaktywnością.🚀


🔍Twój zakres obowiązków 

  • Prowadzenie bieżącej administracji biura (obsługa korespondencji mailowej i ewidencja dokumentów) 
  • Wsparcie administracyjne dla działu HR, sprzedaży i marketingu
  • Wykonywanie prostych operacji księgowo-rozliczeniowych, takich jak fakturowanie i monitoring pewnych płatności 
  • Organizacja zamówień firmowych, np. zakup materiałów biurowych i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura itp.
  • Pomoc w organizowaniu eventów, delegacji 
  • Bieżąca aktualizacja i tworzenie baz danych organizacji


✅Wymagania

  • J. angielski min.B2, ponieważ będziesz pracował w międzynarodowym środowisku
  • Umiejętność samodzielnej pracy, jak również pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania czasem i wyznaczania priorytetów,
  • Dobra znajomość MS Office (Excel, Word) oraz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych
  • Ważna jest dokładność i skrupulatność, ponieważ będziesz pracował z dokumentami oraz danymi 
  • Realizowanie wspólnie ustalonych celów 
  • Umiejętność otwartej i nastawionej na współpracę komunikacji 


😊Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (back office, dział administracji, biuro rachunkowe lub w dziale finansowym/ zamówień, jako asystent biura)


⭐Co oferujemy

  • Stałe wynagrodzenie podstawowe i premiowe 
  • Dostęp do narzędzi (m.in. laptop, telefon), które umożliwią zrealizowanie postawionych celów
  • Możliwe benefity dopasowane do Twoich zainteresowań (dofinansowanie do karty Multisport, Luxmed, szkolenia i kursy)
  • Elastyczne godziny pracy 
  • Kulturę organizacyjną nastawioną na przyjazną komunikację


✒️Forma współpracy do uzgodnienia: B2B, UZ, UoP.


Pomerico Group 

Jesteśmy spółką doradczą specjalizującą się w obszarze HR dla branż IT, finansowej i produkcyjnej. Świadczymy usługi rekrutacyjne, outsourcingowe (EOR, Body Leasing, BPO). Zapewniamy serwis skutecznych deweloperów i specjalistów. Pracujemy dla jednych z największych firm na świecie w swojej branży osiągając ponad rynkowe wyniki, ponieważ opieramy naszą pracę na zaufaniu, skuteczności oraz odpowiedzialności. Ważna dla nas jest współpraca długoterminowa zarazem z Tobą i naszymi Klientami, dzięki czemu około 90% firm pracuje z nami trwale.


Rekomendowane oferty

Junior Office & Sales Assistant Alcora

Nowa
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
sprzedaż
administracja
Microsoft Office
Nowa

Młodszy/-a Specjalista/ka ds. Administracyjnych

Nowa
ADAR Sp. z o.o.
Gdańsk
obieg dokumentów
administracja
Nowa

Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
język angielski
Nowa

Back Office Administrator

Nowa
5 000 - 6 000 PLN/mies.
NG Logic Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
MS Office
English
Slack
Nowa

Asystent_ka ds. zaopatrzenia

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Excel
analityczne myślenie
dyspozycyjność
Nowa