Social Media & Communication Specialist

Social Media & Communication Specialist

Marketing

Marywilska 26, Warszawa

Pora na Pola S.A.

6 000 - 8 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

 
PORA NA POLA to internetowy targ naturalnego jedzenia. Zapewniamy świadomym konsumentom dostęp do rzemieślniczej żywności pochodzącej od wyselekcjonowanych rolników i zaufanych producentów. W PORA NA POLA wierzymy, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać. Dlatego wspieramy małe uprawy, stare odmiany, naturalne hodowle i tradycyjne metody produkcji. 
 
Rośniemy bardzo dynamicznie, dlatego szukamy osoby z pasją do dobrego jedzenia, wierzącej w ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie, która pomoże nam wnieść nasze działania komunikacyjne na kolejny poziom.
 
Czekamy na Ciebie, jeśli lubisz wyzwania, chcesz codziennie wychodzić z pracy wiedząc, że zrobiłeś/łaś coś dobrego i rozwijać się w wielu obszarach.
 
Szukamy kreatywnych pasjonatów komunikacji i jakościowego jedzenia. Przed Tobą masa ciekawych i różnorodnych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić:
 

  • Kreowanie i umacnianie wizerunku firmy oraz budowanie relacji z mediami, influencerami i akcjonariuszami;
  • Samodzielne tworzenie i zarządzanie komunikacją na firmowych profilach social media (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube);
  • Zarządzanie kalendarzem komunikacyjnym Pora na Pola;
  • Wsparcie w optymalizacji doświadczenia klienta w procesie zakupowym;
  • Tworzenie angażującej komunikacji newsletterowej oraz materiałów reklamowych i promocyjnych; 
  • Koordynacja współpracy z influencerami;
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział oferty, performance marketing, logistyka) i zewnętrznymi (specjaliści od performance marketingu, graficy, copywriterzy, fotografowie);
  • Aktywne pozyskiwanie bezpłatnego ruchu.

W realizacji zadań zdecydowanie przyda się kilka super mocy:
 
  • Pasja do rzemieślniczej i jakościowej żywności i napojów;
  • Ciekawość do zgłębiania wiedzy o personach klientów;
  • Umiejętność przekonywania do swoich racji;
  • Otwartość na eksperymentowanie i testowanie pomysłów;
  • Samodzielność, proaktywność, dobra organizacja pracy i terminowość;
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych preferencyjnie w firmach z branży z e-commerce lub zdrowej żywności;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów marketingowych i reklamowych, m.in. newsletterów, akcji promocyjnych, landing page’y, postów w social media;
  • Praktyczna znajomość social media, podstawy Google Analytics oraz narzędzi do wysyłki newsletterów i automatyzacji marketingu;
  • Orientacja w zagadnieniach związanych z SEO i content marketingiem;
  • Umiejętność tworzenia jasnych i konkretnych briefów;
  • Dobra znajomość trendów komunikacji marketingowej i e-commerce;
  • Umiejętność pracy z danymi, wyciągania z nich trafnych wniosków, a następnie przekuwania ich w konkretne działania realizujące cele biznesowe;
  • Lekkie pióro i umiejętność dopasowywania komunikacji do kanału i grupy docelowej; 
  • Doskonałe posługiwanie się językiem polskim;
 
A co dajemy od siebie?
 
  • Umowa B2B z wynagrodzeniem 6000 - 8000 netto lub umowa o pracę z wynagrodzeniem 5000 - 7000 zł brutto;
  • Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon);
  • Po okresie wdrożenia możliwa częściowo praca zdalna;
  • Realny wpływ na rozwój start-upu pozytywnego wpływu, który w ramach akcji crowdfundingowej wsparło już ok. 1500 akcjonariuszy z całej Polski;
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty i zespołowe degustacje dobrego jedzenia;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która wierzy w ludzi i chce zmieniać ich życie na lepsze, a przy tym rośnie błyskawicznie;
  • Możliwość wyboru szkoleń podnoszących kwalifikacje w ramach pracy.
 
Chcesz razem z nami dostarczać zdrową żywność do dziesiątek tysięcy domów w całej Polsce? Złóż aplikację, napisz nam kilka zdań od serca oraz załącz CV.

 
Oferta dodana: 01.01.2022
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca