Z pasji do automatyki i handlu postanowiliśmy stworzyć nową firmę, inną niż wszystkie inne dostępne na rynku. Każdego dnia przeszukujemy rynki Europy, Ameryki Północnej i Azji, aby znaleźć najlepsze ceny i zapewnić dostępność komponentów dla naszych klientów. Posiadamy specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów do krajów zarówno Zachodniej jak i Wschodniej Europy oraz Ameryki Północnej. Jesteśmy firmą, której priorytetem jest zadowolenie klienta dzięki jakości świadczonych przez nas usług. Tutaj wszyscy klienci znajdą to, czego potrzebują, najwyższy poziom usług, bezkonkurencyjne ceny i dostępność produktów. Naszym głównym celem jest komunikacja z klientem od pierwszego etapu zapytania do serwisu sprzedażowego.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. handlowych
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Będziesz miał możliwość pracy w przyszłościowej i rozwijającej się branży z klientami z całego świata.
- U Nas nie ma „sufitu” wynagrodzenia. To Ty decydujesz, ile zarobisz.
- Nie mamy nic wspólnego z korporacją.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy kandydatów zarówno z doświadczeniem w sprzedaży jak i bez niego. Mile widziane są osoby po kursach sprzedażowych oraz posiadające ogólnie pojętą wiedzę o sprzedaży, jednak nie są to warunki konieczne.
- Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędna jest biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość innych obcych języków będzie dodatkowym atutem. Umiejętności kandydata będą weryfikowane podczas spotkania.
- Zależy Nam na osobach komunikatywnych i otwartych na kontakty z ludźmi.
- W dodatku Nasz pracownik powinien być osobą ambitną, samodzielną, zaangażowaną w swoją pracę i nastawioną na ciągły rozwój i poszerzanie swojej wiedzy.
- Szukamy osób posiadających praktyczne umiejętności analityczne i negocjacyjne, a także cechujących się biegłą znajomością obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, email, obsługa prostych programów komputerowych).
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Specjalista ds. handlowych będziesz odpowiedzialny za cały proces sprzedaży automatyki i elektryki przemysłowej, począwszy od znalezienia klienta B2B, poprzez stworzenie oferty, negocjowanie warunków, zamówienie i realizację tego zamówienia aż po obsługę posprzedażową, tzn. upselling, crossselling i reklamacje.
- Twoim celem jest aktywnie pozyskiwanie partnerów handlowych (mailowo oraz telefonicznie) zarówno w kraju jak i za granicą, budowanie oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji.
- Będziesz pracował na specjalnie przygotowanym systemie ERP, który został opracowany pod potrzeby firmy, według jej wytycznych. W dodatku do dyspozycji handlowca są narzędzia wspomagające prospecting.
- W naszej firmie handlowcy zdobywają leady sprzedażowe głównie we własnym zakresie.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- W okresie wdrożenia handlowiec zapoznaje się z systemem pracy, kontrahentami oraz firmowym systemem ERP.
- Otrzymuje do obsługi kilku klientów, aby nauczył się działania w praktyce. Jednak jego głównym zadaniem podczas onboardingu jest prospecting.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Obecnie dział handlowy składa się z 5 osób. Zarządza nim Kierownik Działu Sprzedaży.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie składa się z następujących składników:
- podstawy w wysokości minimalnego wynagrodzenia
- prowizji w wysokości od 5,6 % wypracowanego zysku netto
- Po okresie próbnym wynagrodzenie wynosi co najmniej 10 tysięcy netto
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Dodatkowa 2-tygodniowa przerwa świąteczna
- Narzędzia wspomagające prospecting
- Wsparcie na każdym etapie sprzedaży