We are the creators of Positive Prints, an e-commerce brand offering a wide variety of custom prints and jewelry for every occasion imaginable. As a member of our team, you'll help us provide our customers with a smooth and pleasant experience on our website. If you like to share positive vibes, and attention to detail, analytical and communication skills are your strong suits, this is the perfect place for you :)
We are looking for a curious mind who'll support our Product Manager in testing new features and changes to the website, product editors and store plugins. We'll teach you everything.
Our business combines technology, design and emotions. In everything we do, we place great emphasis on the motto "Positive Vibes," which for us stands for:
- emotions that we want the customer to feel at every stage of interaction with the brand
- emotions that accompany the customer when opening a gift
- organizational culture, which is what we as a team feel when participating in the development of the company.
Chcemy pracować z osobą, która umie zorganizować sobie pracę z domu na pełen etat.
Pracujemy od poniedziałku do piątku. W święta zawsze odpoczywamy :)
Oczekujemy:
- Samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za swoje działania
- Proaktywnej postawy – zarówno w proponowaniu nowych rozwiązań w firmie, jak i polowaniu na "bugi"
- Orientacji w tematach e-commercowych (doświadczenie nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem)
- Testów oprogramowania nauczymy Cię my.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Testy manualne zmian w software i na stronie sklepu. Przeprowadzania testów nauczymy Cię w pierwszych tygodniach Twojej pracy
- Konstruowanie i wykonywanie scenariuszy testowych
- Dokumentacja wyników testów
- Zgłaszanie błędów zespołowi programistów według wewnętrznych norm przyjętych przez organizację
- Komunikacja i współpraca z zespołem programistów
- Weryfikacja zgłoszeń błędów na stronie sklepu, w edytorach produktów i innym oprogramowaniu napisanym na nasze zamówienie
Aplikuj jeśli:
- Znasz język angielski na poziomie B2 lub wyższym
- Dotrzymujesz uzgodnionych terminów
- Jesteś świetnie zorganizowana/y i samodzielna/y
- Klarownie komunikujesz się w formie pisemnej, potrafisz przygotowywać czytelne instrukcje i opisywać przebieg procesów
- Jesteś dokładna/y i zwracasz uwagę na szczegóły
- Znasz lub chcesz się nauczyć korzystania z Asany, WordPressa,
- Odpowiada Ci forma pracy zdalnej
- Lubisz uczyć się nowych rzeczy
Dlaczego warto do nas dołączyć i co oferujemy?
- Nasz pakiet bonusowy obejmuje roczny budżet szkoleniowy (4800 zł) i płatny urlop dla umów B2B i UZ (14 dni w pierwszym roku współpracy, 20 dni w kolejnych latach)
- Elastyczność pod kątem formy zatrudnienia. Ludzkie podejście do ludzkich problemów, w tym niespodziewanych i nieplanowanych sytuacji życia codziennego. Cały zespół pracuje w 100% zdalnie
- Spotkania rozwojowe z coachem zawodowym. Pomagamy np. w organizacji pracy zdalnej lub znalezieniu optymalnego dla Ciebie stylu pracy
- Wyjazdowe spotkania integracyjne dla całego zespołu
- Samodzielność i decyzyjność. Oczekujemy określonych efektów i rezultatów, lecz dajemy bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania. Praca w zespole osób, które z pasją robią to, co lubią
- Chętnie wyszukujemy i wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne (i nie tylko)
- Wspieramy inicjatywy i organizacje charytatywne. Do tej pory wsparliśmy m.in. SOS Wioski Dziecięce, Fundacje Ocalenie, DIOZ, Charity: Water.
Etapy rekrutacji:
27 stycznia - 10 lutego: ankieta, I etap rekrutacji
11 lutego: Wysyłamy zadania praktyczne do osób, które przeszły do II etapu
11-16 lutego: zadanie praktyczne, II etap rekrutacji
17-21 lutego: rozmowy wideo, III etap rekrutacji
28 lutego: Wyniki rekrutacji
Powodzenia!