Czerska 8/10, Warszawa
PR Calling
Chcesz pracować w agencji, w której PR to coś więcej niż wysyłanie informacji prasowych, a Twoje pomysły naprawdę robią różnicę? W PR Calling łączymy strategiczny PR z nowoczesnym marketingiem, pomagając firmom technologicznym stawać się prawdziwymi liderami opinii w swoich branżach.
Od kilkunastu lat wspieramy marki takie jak PayU, PayPo, SmartLunch, Billennium czy Alsendo, pomagając im przekuwać ekspercką wiedzę (i nie tylko!) w realny wpływ – w mediach ogólnopolskich, specjalistycznych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców.
Teraz szukamy osoby, która wniesie do naszego zespołu świeżą energię, strategiczne myślenie i doświadczenie w PR z nutą marketingowego zacięcia.
Na tym stanowisku będziesz:
prowadzić i rozwijać projekty komunikacyjne dla firm z sektora B2B (IT, e-commerce, mar-tech, hr-tech i inne),
tworzyć i wdrażać kreatywne koncepcje komunikacji, które wychodzą poza schemat – od pitchingu do mediów, przez współpracę z podcasterami, aż po eventy, sesje zdjęciowe i materiały wideo,
doradzać klientom w zakresie działań PR i marketingowych – rekomendując nowe formaty, narzędzia i kanały dotarcia do odbiorców,
wspierać klientów w obszarze marketingu B2B: planowania i realizacji działań content marketingowych (artykuły eksperckie, e-booki, raporty branżowe, newslettery),
wspierać klientów przy tworzeniu i dystrybucji materiałów wideo, case studies i formatów social sellingowych,
współpracować blisko z mediami, partnerami, influencerami branżowymi,
brać udział w warsztatach strategicznych, spotkaniach z klientami i projektach new-bizowych,
budować know-how agencji, wnosić swoje pomysły i sprawiać, że nasza oferta będzie jeszcze mocniejsza.
Pasujesz do nas, jeśli masz:
min. 3 lata doświadczenia w agencji PR lub marketing na zbliżonym stanowisku,
dobry warsztat PR-owy – umiesz pozycjonować ekspertów, masz relacje z mediami, potrafisz sprawnie pisać i sprzedawać tematy,
marketingowe zacięcie – czujesz formaty podcastowe, wydarzenia, wideo, social media (zwłaszcza LinkedIn), rozumiesz, jak łączyć PR z działaniami contentowymi i kampaniami,
strategiczne spojrzenie i wyczucie trendów,
energię do działania, pomysły, proaktywność i podejście „can-do”.
Co dajemy w zamian?
pracę z ambitnymi klientami B2B, którzy oczekują od nas czegoś więcej niż standardowego PR-u,
możliwość realizacji własnych pomysłów – lubimy ludzi, którzy myślą nieszablonowo i chcą kreować nową jakość w komunikacji,
hybrydowy model pracy (3 dni w biurze / 2 dni zdalnie),
MacBook PRO, dopasowane narzędzia pracy,
udział w szkoleniach, eventach branżowych i naszych wewnętrznych inicjatywach,
100% finansowaną opiekę medyczną, dofinansowanie karty MultiSport (50%),
atrakcyjne wynagrodzenie B2B + premie uznaniowe,
udział w wewnętrznym programie upsellingowym BusinessLab, dzięki któremu masz realny wpływ na rozwój agencji
przyjazny zespół, coroczną integrację w Tatrach,
2-miesięczne workation latem i w dłuższe weekendy.
Brzmi jak coś dla Ciebie?
Przyślij nam swoje CV i kilka słów o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć – porozmawiajmy!