Lubisz operować słowem i sprawnie poruszasz się w świecie komunikacji biznesowej? Interesują Cię klasyczne strategie PR, ale równie dobrze czujesz się w digitalu? Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu jako Account Manager! Będziesz częścią agencji PR o ugruntowanej pozycji na rynku, która realizuje kompleksowe działania z różnych obszarów public relations – od komunikacji korporacyjnej i produktowej, przez kampanie edukacyjne, po public affairs. Naszą specjalnością jest długofalowa współpraca z klientami, oparta na zaufaniu, partnerstwie i jakości. Na koncie mamy wyróżnienia branżowe.
- Możliwość dalszego rozwoju w branży PR i PA
- Zaangażowanie w projekty, które wyróżniają jasno określone wartości
- Hybrydowy model pracy
- Pracę dla znanych, międzynarodowych firm i marek, często liderów w swojej kategorii
- Jasną ścieżkę rozwoju i system ocen
- Regularne szkolenia i spotkania z ekspertami branżowymi
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, z jasnym systemem premiowym
- Wsparcie zespołu i dobrą atmosferę
- Strategicznym doradztwem dla klientów agencji, w tym w sytuacjach trudnych lub kryzysowych
- Opracowywaniem strategii działań PR
- Realizacją projektów komunikacyjnych
- Działaniami w social mediach i innych obszarach digital PR-u
- Prowadzeniem relacji mediowych
- Pozycjonowaniem ekspertów
- Organizacją konferencji, spotkań, field tripów
- Analizą efektywności działań, raportowaniem
- Realizacją przyjętej strategii komunikacyjnej
- Bezpośrednią współpracą z klientem
- Udziałem w burzach mózgów, udziałem w wypracowywaniu koncepcji komunikacyjnych
- Minimum 5 lat doświadczenia w branży PR (komunikacja korporacyjna, media relations i social media), w tym 3 lata po stronie agencji
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne (lekkie pióro)
- Umiejętność zarządzania priorytetami oraz zespołem
- Kreatywność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- Nastawienie na cel
- Ukończone studia, preferowane kierunki: public relations, dziennikarstwo, komunikacja
- Język polski: na poziomie native
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku
- Doświadczenie w realizacji działań z obszaru komunikacji korporacyjnej i kryzysowej jest warunkiem koniecznym
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.