Account Manager
Nowa
Marketing

Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

social media

copywriting

public relations

media relations

PR

Mile widziane

dziennikarstwo

komunikacja

Opis stanowiska

Lubisz operować słowem i sprawnie poruszasz się w świecie komunikacji biznesowej? Interesują Cię klasyczne strategie PR, ale równie dobrze czujesz się w digitalu? Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu jako Account Manager! Będziesz częścią agencji PR o ugruntowanej pozycji na rynku, która realizuje kompleksowe działania z różnych obszarów public relations – od komunikacji korporacyjnej i produktowej, przez kampanie edukacyjne, po public affairs. Naszą specjalnością jest długofalowa współpraca z klientami, oparta na zaufaniu, partnerstwie i jakości. Na koncie mamy wyróżnienia branżowe.


Oferujemy:

  • Możliwość dalszego rozwoju w branży PR i PA
  • Zaangażowanie w projekty, które wyróżniają jasno określone wartości
  • Hybrydowy model pracy
  • Pracę dla znanych, międzynarodowych firm i marek, często liderów w swojej kategorii
  • Jasną ścieżkę rozwoju i system ocen
  • Regularne szkolenia i spotkania z ekspertami branżowymi
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, z jasnym systemem premiowym
  • Wsparcie zespołu i dobrą atmosferę


Czym będziesz się zajmować:

  • Strategicznym doradztwem dla klientów agencji, w tym w sytuacjach trudnych lub kryzysowych
  • Opracowywaniem strategii działań PR
  • Realizacją projektów komunikacyjnych
  • Działaniami w social mediach i innych obszarach digital PR-u
  • Prowadzeniem relacji mediowych
  • Pozycjonowaniem ekspertów
  • Organizacją konferencji, spotkań, field tripów
  • Analizą efektywności działań, raportowaniem
  • Realizacją przyjętej strategii komunikacyjnej
  • Bezpośrednią współpracą z klientem
  • Udziałem w burzach mózgów, udziałem w wypracowywaniu koncepcji komunikacyjnych


Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w branży PR (komunikacja korporacyjna, media relations i social media), w tym 3 lata po stronie agencji
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne (lekkie pióro)
  • Umiejętność zarządzania priorytetami oraz zespołem 
  • Kreatywność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
  • Nastawienie na cel
  • Ukończone studia, preferowane kierunki: public relations, dziennikarstwo, komunikacja
  • Język polski: na poziomie native
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku
  • Doświadczenie w realizacji działań z obszaru komunikacji korporacyjnej i kryzysowej jest warunkiem koniecznym


W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.