- Tworzenie i publikacja treści – posty na LinkedIn, newslettery, materiały marketingowe.
- Obsługa kampanii reklamowych – realizacja i optymalizacja reklam (LinkedIn Ads, Google Ads, FB ads).
- Wsparcie lead generation – kampanie e-mail marketingowe, automatyzacja follow-upów.
- Przygotowywanie materiałów marketingowych – prezentacje, oferty, case studies.
- Prosta grafika – mile widziana umiejętność tworzenia grafik do postów i materiałów reklamowych.
- Analiza wyników działań – monitorowanie kampanii, raportowanie kluczowych wskaźników.
- Doświadczenie w marketingu B2B (min. 1 rok).
- Znajomość LinkedIn Ads, Google Ads, e-mail marketingu.
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Umiejętność tworzenia prostych grafik (np. w Canva, Picsart).
- Oferujemy prywatną opiekę medyczna
- Praca na pół etatu w elastycznym grafiku
- Praca hybrydowa, w tym 2-3 dni pracy zdalnej w tygodniu, pozostałe dni stacjonarnie
- Otwartość na kontakt z ludźmi
- Współpracując z nami dowiesz się też wiele o prowadzeniu działalności gospodarczej w Polsce
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
PREZO sp. z o.o.
Zajmujemy się przygotowaniem i opracowaniem dokumentacji cen transferowych i analiz porównywalności. Wzrost zainteresowania tymi zagadnieniami jest zauważalny na polskim rynku prawno-podatkowym ze względu na coraz to bardziej agresywną politykę podatkową Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawcy.
Zagadnienia, którymi się zajmujemy wymagają posiadania wiedzy zarówno z rachunkowości, podatków, ekonomii i finansów, ale także prawa i zarządzania.
W ramach współpracy przygotowujemy dokumentację cen transferowych dla spółek i grup kapitałowych, opracowujemy politykę cen transferowych a także – razem z zespołem analityków – realizujemy analizy porównywalności.
Doświadczenie naszego zespołu to już ponad 10 lat. Obszar cen transferowych jest tak złożony i skomplikowany, że ciągle czujemy prawdziwą pasję do tego co robimy.