Digital Marketing Manager
Nowa
Marketing

Digital Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Primabiotic

Primabiotic

Primabiotic to marka naturalnych suplementów, kosmetyków i zdrowych przekąsek, która wywodzi się z Grupy Aptek Prima – dużej, polskiej sieci aptek. Na rynku suplementów działamy od 7 lat, od niedawna wychodzimy z naszą ofertą poza granice Polski.

Wymagane umiejętności

umiejętności negocjacyjne

SEM

automatyzacja marketingu

SEO

Google Analytics

kampanie reklamowe

język angielski

ecomerce

Mile widziane

TikTok

język włoski

język hiszpański

język niemiecki

Amazon

Meta

Opis stanowiska

PRIMABIOTIC to marka suplementów inspirowanych naturą. Rozwijamy się w zawrotnym tempie i to nie tylko za sprawą naszych produktów  (m.in. kultowego Collagenu), ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą nasz team!


 Twój zakres obowiązków:

  • Koordynowanie projektów z Managerami działów Digital Marketingu

  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Marketingu

  • Planowanie i wdrażanie strategii Digital Marketingu

  • Koordynowanie działań z obszaru e-commerce - rynek polski oraz rynki zagraniczne

  • Zarządzenie budżetem marketingowym

  • Analiza i raportowanie wyników działań marketingowych za pomocą narzędzi analitycznych

  • Monitorowanie trendów rynkowych

  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych działań

 

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Digital Marketingu

  • Praktyczna wiedza na temat działalności na różnych rynkach zagranicznych 

  • Znajomość platform e-commerce (np. WooCommerce) oraz marketplaców (Allegro, Amazon, eBay, Kaufland) – zarządzanie kampaniami reklamowymi i ofertami na tych platformach

  • Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Ahrefs

  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads, Bing Ads, Meta (Facebook, Instagram), TikTok, Pinterest Ads, oraz w automatyzacji marketingu (np. user.com, edrone).

  • Umiejętność prowadzenia kampanii wielokanałowych, obejmujących m.in. email marketing, influencer marketing, video marketing, OOH/DOOH, event marketing oraz content marketing

  • Znajomość SEO i SEM 

  • Doświadczenie w skalowaniu sprzedaży 

  • Umiejętność pracy na programach do zarządzania projektami - Asana, Trello, itp

  • Wysokie umiejętności negocjacyjne

  • Preferowane wykształcenie w obszarach takich jak marketing, e-commerce, ekonomia, nowe media, psychologia, lub pokrewne

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym


Mile widziane:

  • Dodatkowe kursy lub certyfikaty z zakresu Digital Marketingu, np. Google Ads, Google Analytics, certyfikaty z platform jak, Meta, TikTok czy Amazon

  • Znajomość innych języków obcych (np. niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego) będzie dużym atutem


Oferujemy:

  • Pracę w modelu B2B - preferowana forma współpracy

  • Elastyczną pracę hybrydową

  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych

  • Przyjazną atmosferę pracy oraz współpracę z ambitnym i kreatywnym zespołem

  • Realny wpływ na strategię marketingową oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów

  • Pakiet benefitów: welcome pack, opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, możliwość pracy zdalnej, zniżki pracownicze na nasze produkty.


Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie się u nas pracuje.

Na pierwszym miejscu TY!

PRIMABIOTIC