Zapraszamy Cię do zespołu PRIMABIOTIC!
Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że ideały nie istnieją, dlatego poszukujemy osoby, która w znaczącym stopniu spełnia nasze oczekiwania w zakresie wykształcenia, doświadczenia i umiejętności. Kluczowe jest dla nas, aby kandydat był pasjonatem digital marketingu, osobą, która nie zna pojęcia „niemożliwe”, stawia sobie ambitne cele i osiąga je z nadwyżką. Szukamy kogoś, kto nieustannie dąży do rozwoju i podejmuje decyzje oparte na danych, łącząc kreatywność z analitycznym podejściem. Kogoś, kto jest zorientowany na wynik i long life learning.
Jeśli czujesz, że to o Tobie – aplikuj!
Twój zakres obowiązków:
- Koordynowanie projektów z managerami działów digital marketingu
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Marketingu
- Planowanie i wdrażanie strategii digital marketingu
- Koordynowanie działań z obszaru e-commerce – rynek polski oraz rynki zagraniczne
- Zarządzenie budżetem marketingowym
- Analiza i raportowanie wyników działań marketingowych za pomocą narzędzi analitycznych
- Monitorowanie trendów rynkowych
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych działań
Nasze oczekiwania:
-
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze digital marketingu
- Praktyczna wiedza na temat działalności na różnych rynkach zagranicznych
-
Znajomość platform e-commerce (np. woocommerce) oraz marketplaców (Allegro, Amazon, eBay, Kaufland) – zarządzanie kampaniami reklamowymi i ofertami na tych platformach
-
Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Ahrefs
-
Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads, Bing Ads, Meta (Facebook, Instagram), TikTok, Pinterest Ads, oraz w automatyzacji marketingu (np. user.com, edrone).
-
Umiejętność prowadzenia kampanii wielokanałowych, obejmujących m.in. email marketing, influencer marketing, video marketing, OOH/DOOH, event marketing oraz content marketing.
-
Znajomość SEO i SEM
- Doświadczenie w skalowaniu sprzedaży
- Umiejętność pracy na programach do zarządzania projektami - Asana, Trello, itp
- Wysokie umiejętności negocjacyjne
-
Preferowane wykształcenie w obszarach takich jak marketing, e-commerce, ekonomia, nowe media, psychologia, lub pokrewne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Mile widziane:
-
Dodatkowe kursy lub certyfikaty z zakresu digital marketingu, np. Google Ads, Google Analytics, certyfikaty z platform jak, Meta, TikTok czy Amazon
-
Znajomość innych języków obcych (np. niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego) będzie dużym atutem
Oferujemy:
- Pracę w modelu B2B – preferowana forma współpracy
- Elastyczną pracę hybrydową
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych
- Przyjazną atmosferę pracy oraz współpracę z ambitnym i kreatywnym zespołem
- Realny wpływ na strategię marketingową oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Pakiet benefitów: welcome pack dla nowego pracownika, opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, możliwość pracy zdalnej, zniżki pracownicze na nasze produkty.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie się u nas pracuje.
Na pierwszym miejscu TY!
PRIMABIOTIC