Primabiotic
Primabiotic to marka naturalnych suplementów, kosmetyków i zdrowych przekąsek, która wywodzi się z Grupy Aptek Prima – dużej, polskiej sieci aptek. Na rynku suplementów działamy od 7 lat, od niedawna wychodzimy z naszą ofertą poza granice Polski.
PRIMABIOTIC to marka suplementów inspirowanych naturą. Rozwijamy się w zawrotnym tempie i to nie tylko za sprawą naszych produktów (m.in. kultowego Collagenu), ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą nasz team!
Twój zakres obowiązków:
Koordynowanie projektów z Managerami działów Digital Marketingu
Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Marketingu
Planowanie i wdrażanie strategii Digital Marketingu
Koordynowanie działań z obszaru e-commerce - rynek polski oraz rynki zagraniczne
Zarządzenie budżetem marketingowym
Analiza i raportowanie wyników działań marketingowych za pomocą narzędzi analitycznych
Monitorowanie trendów rynkowych
Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych działań
Nasze oczekiwania:
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Digital Marketingu
Praktyczna wiedza na temat działalności na różnych rynkach zagranicznych
Znajomość platform e-commerce (np. WooCommerce) oraz marketplaców (Allegro, Amazon, eBay, Kaufland) – zarządzanie kampaniami reklamowymi i ofertami na tych platformach
Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Ahrefs
Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads, Bing Ads, Meta (Facebook, Instagram), TikTok, Pinterest Ads, oraz w automatyzacji marketingu (np. user.com, edrone).
Umiejętność prowadzenia kampanii wielokanałowych, obejmujących m.in. email marketing, influencer marketing, video marketing, OOH/DOOH, event marketing oraz content marketing
Znajomość SEO i SEM
Doświadczenie w skalowaniu sprzedaży
Umiejętność pracy na programach do zarządzania projektami - Asana, Trello, itp
Wysokie umiejętności negocjacyjne
Preferowane wykształcenie w obszarach takich jak marketing, e-commerce, ekonomia, nowe media, psychologia, lub pokrewne
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Mile widziane:
Dodatkowe kursy lub certyfikaty z zakresu Digital Marketingu, np. Google Ads, Google Analytics, certyfikaty z platform jak, Meta, TikTok czy Amazon
Znajomość innych języków obcych (np. niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego) będzie dużym atutem
Oferujemy:
Pracę w modelu B2B - preferowana forma współpracy
Elastyczną pracę hybrydową
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych
Przyjazną atmosferę pracy oraz współpracę z ambitnym i kreatywnym zespołem
Realny wpływ na strategię marketingową oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów
Pakiet benefitów: welcome pack, opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, możliwość pracy zdalnej, zniżki pracownicze na nasze produkty.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie się u nas pracuje.
Na pierwszym miejscu TY!
PRIMABIOTIC
Rekomendowane oferty