Dyrektor E-commerce (D2C) Primagran
Nowa
Sprzedaż

Dyrektor E-commerce (D2C) Primagran

Gdańsk
20 000 - 30 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
20 000 - 30 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zdolności przywódcze

zarządzanie e-commerce

inicjatywa

strategiczne myślenie

umiejętność egzekucji

szerokie spojrzenie na business online

samodzielność

umiejętności analityczne

Mile widziane

PrestaShop

kampanie Google

Meta Ads

Google Ads

Znajomość Marketplace

Opis stanowiska

lokalizacja: Gdańsk - Oliwa, Olivia Business Center


Primagran, międzynarodowy lider w branży D2C, poszukuje doświadczonego i ambitnego Dyrektora E-commerce. Jeśli masz udokumentowane sukcesy w zarządzaniu wielokanałową sprzedażą online, potrafisz skalować biznes, jesteś zorientowany na Klienta oraz Zespół i potrafisz operować na poziomie zarówno strategicznym jak i taktycznym - to stanowisko jest dla Ciebie!


Czym będziesz się zajmować?


Na tym kluczowym stanowisku będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie i rozwój międzynarodowej sprzedaży D2C marek należących do Primagran. Twoim celem będzie tworzenie i wdrażanie strategii e-commerce zapewniającej marżowy wzrost oparty na 4 filarach:


  • Sklepy internetowe (Prestashop 8): Będziesz sprawować strategiczny nadzór nad rozwojem i utrzymaniem naszych sklepów. Twoim zadaniem będzie zarządzanie pracą zespołu programistycznego, odpowiedzialnego za wdrażanie nowych funkcjonalności oraz optymalizację wydajności, UX i bezpieczeństwo.

  • Produkt & Content: Twoje obowiązki będą obejmować strategiczne zarządzanie ofertą produktową i polityką cenową. Będziesz również nadzorował  procesy związane z poszukiwaniem i wdrażaniem nowych produktów (NPD), analizowaniem trendów rynkowych i konkurencji, a także budową oferty premium z wykorzystaniem strategii upsell i cross-sell.

  • Marketing (płatny digital): Zajmiesz się strategicznym zarządzaniem zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii performance marketingowych (Google Ads, Meta Ads) i dbającym o optymalizację kampanii.

  • Marketplace’y: Będziesz odpowiedzialny za strategiczny nadzór nad sprzedażą na platformach takich jak Amazon, Emag, Kaufland i inne. Do Twoich zadań należeć będzie zarządzanie zespołem tworzącym i optymalizującym oferty produktowe pod kątem widoczności i sprzedaży, a także monitorowanie efektywności, rankingów i opinii klientów.


Czego od Ciebie oczekujemy?


  • Minimum 5-letniego doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu e-commerce w roli menedżerskiej lub dyrektorskiej – w biznesie powyżej 50 mln złotych rocznie.

  • Umiejętności egzekucji wysokopoziomowej jak i niskopoziomowej.

  • Umiejętności strategicznego myślenia oraz kompleksowego podejścia do biznesu online.

  • Umiejętności analitycznego myślenia i podejmowania decyzji na podstawie danych (Google Analytics, Excel, BI). 

  • Zdolności przywódczych, umiejętności budowania i rozwijania zespołów.

  • Samodzielności, inicjatywy oraz bardzo dobrej organizacji pracy.

 

Mile widziane:


  • Doświadczenie z platformą Prestashop – zarówno w zakresie funkcjonalnym, jak i technicznym.

  • Doświadczenie  z zakresu prowadzenia płatnych kampanii marketingowych (Google, Meta).

  • Doświadczenie w sprzedaży na marketplace’ach (Amazon, Emag, itp.) – mile widziane sukcesy poparte danymi.

  • Doświadczenie w sprzedaży online B2B.


Co oferujemy?


  • Pracę w zgranym, wysoko performującym i  interdyscyplinarnym zespole.

  • Realny wpływ na rozwój e-commerce i strategię rozwoju firmy.

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dostępny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport).

20 000 - 30 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B