Szukamy doświadczonego i ambitnego Koordynatora, który wesprze nas w poprowadzeniu naszego zespołu sprzedażowego do osiągania ambitnych celów. Oczekujemy proaktywnego podejścia, umiejętności budowania relacji z klientami i znajomości nowoczesnych narzędzi sprzedażowych. Dodatkowo, będziesz miał/a realny wpływ na rozwój naszego programu lojalnościowego B2B.
Zakres obowiązków
✅ budowanie marżowej sprzedaży za pośrednictwem narzędzi B2B (w tym budowanie bazy oraz praca na lejku sprzedaży)
✅ tworzenie strategii rozwoju programu lojalnościowego w kontekście realizowania celów biznesowych i jej implementacja
✅ budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
✅ identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów (prospecting)
✅ przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji
✅ analiza rynku i konkurencji
Szukamy osoby, która:
✅ posiada doświadczenie w sprzedaży/telesprzedaży w modelu B2B (z wieloma klientami)
✅ zna i pracuje na nowoczesnych narzędziach sprzedaży (CRM, lejek sprzedażowy)
✅ jest proaktywna, samodzielna i dobrze zorganizowana
✅ ma doświadczenie w budowaniu prospectingu i wdrażaniu narzędzi sprzedażowych
✅ posiada umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
✅ potrafi analizować rynek i konkurencję
✅ zna j. angielski na poziomie C1
✅ ma czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane
✅ doświadczenie w pracy z social mediami w celu budowania relacji B2B
✅ doświadczenie w Account Based Marketing
✅ znajomość innych języków obcych
✅ doświadczenie w prowadzeniu programów lojalnościowych
✅ doświadczenie w pracy z architektami i/ lub projektantami
✅ doświadczenie w branży wnętrzarskiej, budowlanej lub pracy z produktami technicznymi
✅ doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy
✅ pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
✅ realne możliwości rozwoju
✅ atrakcyjne wynagrodzenie
✅ nowoczesne narzędzia pracy (Dell, iPhone)
✅ możliwość realizacji ciekawych projektów
✅ współpracę w oparciu o umowę B2B
✅ elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (pojawiamy się w biurze pomiędzy 7:00 a 9:00)
✅ pracę w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Center) oraz w naszej siedzibie w Żuławkach (ok. 30 km od Gdańska)
✅ prywatną opiekę medyczną
✅ kartę sportową
✅ ubezpieczenie grupowe
✅ owoce w biurze
✅ zniżki pracownicze
✅ spotkania integracyjne
✅ przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Primagran to nie tylko firma, to społeczność pasjonatów, którzy razem tworzą przyszłość branży.
Jako laureaci wielu prestiżowych nagród, takich jak Diament Meblarstwa, A'DESIGN AWARD & COMPETITION, IDA Design, Diamenty Miesięcznika Forbes, Gazele Biznesu czy Pomorskiego Pracodawcy Roku nieustannie podnosimy poprzeczkę. Nasze zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne każdego dnia podbijają serca klientów w Polsce i Europie. W Primagran wierzymy, że sukces buduje się wspólnie. Dlatego stworzyliśmy przyjazne środowisko pracy, w którym liczy się każdy głos. Jeśli cenisz sobie otwartość, współpracę i ciągły rozwój, to miejsce jest dla Ciebie. Dołącz do naszego zespołu i razem z nami kształtuj przyszłość naszej branży.
Czekamy na Ciebie!
Rekomendowane oferty