Primagran to nie tylko firma, to społeczność pasjonatów, którzy razem tworzą przyszłość branży.
Jako laureaci wielu prestiżowych nagród, takich jak Diament Meblarstwa, A'DESIGN AWARD & COMPETITION, IDA Design, Diamenty Miesięcznika Forbes, Gazele Biznesu czy Pomorskiego Pracodawcy Roku nieustannie podnosimy poprzeczkę. Nasze zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne każdego dnia podbijają serca klientów w Polsce i Europie.
W Primagran wierzymy, że sukces buduje się wspólnie. Dlatego stworzyliśmy przyjazne środowisko pracy, w którym liczy się każdy głos. Jeśli cenisz sobie otwartość, współpracę i ciągły rozwój, to miejsce jest dla Ciebie. Dołącz do naszego zespołu i razem z nami kształtuj przyszłość naszej branży.
Do naszego zespołu HR i Płac poszukujemy osoby, która posiada wiedzę merytoryczną i praktyczną z obszaru kadr, ale przy tym chce się rozwijać i poznać miękką stronę HR, zdobyć doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych projektów rekrutacyjnych i nie tylko!
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
✅ prowadzenie prostych procesów rekrutacyjnych,
✅ prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej,
✅ weryfikację czasu pracy pracowników,
✅ obsługę programu R2Płatnik, PŁATNIK,
✅ onboarding pracowników,
✅ administrowanie benefitami,
✅ wsparcie kadr w bieżących zadaniach,
✅ realizowanie bieżących zadań z obszaru HR.
Szukamy osoby, która:
✅ ma doświadczenie w obszarze kadrowym - min. 1 rok,
✅ ukończyła kurs kadrowo-płacowy,
✅ posiada wiedzę z zakresu prawa pracy i zagadnień związanych z ZUS,
✅ ma wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, psychologia),
✅ zna od strony praktycznej programy kadrowo-płacowe,
✅ ma doświadczenie w zarządzaniu benefitami,
✅ chce się rozwijać w kierunku miękkiego HR i/lub płac,
✅ dobrze posługuje się pakietem MS Office, w szczególności Excel, Word,
✅ jest otwarta, lubi pracować z ludźmi i nie boi się wyzwań,
✅ skutecznie komunikuje się z innymi i potrafi pracować zespołowo.
Mile widziane:
✅ znajomość systemu eRecruiter, R2Płatnik,
✅ wiedza z obszaru miękkiego HR,
✅ komunikatywna znajomość języka angielskiego,
✅doświadczenie w płacach.
Oferujemy:
✅ umowę o pracę lub B2B,
✅ elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (pomiędzy 7:00-9:00),
✅ pracę w nowoczesnym biurze w Olivia Business Center,
✅ dużą niezależność i samodzielność w doborze sposobu realizowanych zadań,
✅ nowoczesne narzędzia pracy: sprzęt i oprogramowanie,
✅ pełne wsparcie zespołu,
✅ opiekę medyczną,
✅ ubezpieczenie grupowe,
✅ dofinansowanie do karty Multisport,
✅ spotkania integracyjne.
Rekomendowane oferty