Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
- kompleksową obsługę Klientów na rynku hiszpańskim i włoskim (kanały: telefon, mail, czat oraz kanały opiniotwórcze)
- wspieranie Klientów w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu oraz rozwiązywanie bieżących problemów
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
- obsługę marketplace m.in. Amazon, Kaufland, Leroy Merlin, ManoMano
- weryfikację informacji produktowych dostępnych na stronie firmowej
- dbanie o pozytywny wizerunek organizacji
- kompletowanie i dbanie o poprawność dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia oraz wystawianie faktur
- współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
- uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpracę z innymi działami
Szukamy osoby, która:
- zna język hiszpański i włoski na poziomie umożliwiającym swobodną i profesjonalną komunikację z Klientem
- pracowała wcześniej w obszarze związanym z obsługą klienta
- dobrze porusza się w arkuszach kalkulacyjnych (Excel, Google Spreadsheets)
- jest komunikatywna i potrafi organizować swoją pracę
- potrafi rozwiązywać problemy i jest proaktywna
- dobrze odnajduje się w dynamicznym środowisku pracy
Mile widziane, ale nie wymagane:
- znajomość branży e-commerce i/lub produkcyjnej
- znajomość języka portugalskiego
- doświadczenie w obsłudze marketplace
W zamian możesz liczyć na:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- nowoczesne narzędzia pracy - sprzęt, oprogramowanie
- benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach
- współpracę z ekspertami z różnych obszarów
- przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu
- spotkania integracyjne
- możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych