Twój zakres obowiązków
✅ planowanie, konfiguracja i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads)
✅ analiza danych marketingowych i przygotowywanie raportów
✅ monitorowanie oraz analizowanie trendów i działań konkurencji
✅ zarządzanie i optymalizacja feedów produktowych
Nasze wymagania
✅ możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w obszarze e-Commerce
✅ posiadasz wysokie umiejętności analityczne z praktycznym przełożeniem ich na biznes
✅ umiejętnie pracujesz z danymi i potrafisz wyciągać z nich wnioski
✅ bardzo dobrze poruszasz się w programie Excel oraz Google Sheets
✅ posiadasz praktyczną znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Search Console, Facebook Ads i Bing Ads
Mile widziane
✅ doświadczenie zdobyte w agencjach marketingowych
✅ znajomość BigQuery
✅ znajomość SQL
✅ znajomość narzędzi: DataFeedWatch
✅ znajomość systemu: Amazon Ads lub innych marketplace
Oferujemy
✅ realny wpływ na wyniki firmy
✅ możliwość rozwoju zawodowego - pracujemy w oparciu o najnowsze zaawansowane rozwiązania analityczno-marketingowe, dzięki czemu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nową wiedzę
✅ współpracę z ekspertami z różnych obszarów branży e-Commmerce
✅ przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu
✅ pracę w nowoczesnym biurze w Olivia Business Centre
✅ pracę w modelu hybrydowym
✅ elastyczne godziny pracy - zaczynamy pracę pomiędzy 7:00-9:00
✅ nowoczesne narzędzia pracy - sprzęt, oprogramowanie
✅ dodatkowe benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport
Rekomendowane oferty