Oferty
Business Support Specialist
Logistyka

Business Support Specialist

Warszawa
5 040 - 10 080 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 040 - 10 080 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

dbałość o szczegóły

sumienność

Microsoft Office Word

Dokładność

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Forma zatrudnienia: kontrakt B2B, umowa zlecenie, umowa o pracę


Tryb pracy: zdalna z możliwością pojawienia się od czasu do czasu ad hoc w biurze w Warszawie (poszukujemy osób zamieszkałych w woj. mazowieckim); Elastyczny start pracy: 07:00-09:00


Wymiar etatu: pełny etat


Aktualnie do działu handlowego poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. wsparcia działu handlowego, z min. 2,5-3 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku.


Dlatego jeśli szukasz pracy w tym obszarze i masz za sobą doświadczenie w podobnej roli - chętnie z Tobą porozmawiamy!


Praca którą będziemy gotowi Ci zaproponować dotyczy:

  • Współpracy z klientami Primaris w zakresie zamówień i rozliczeń
  • Obsługi portali przetargowych
  • Wsparcia managerów w przygotowywaniu i kompletowaniu ofert handlowych
  • Archiwizowania i obiegu dokumentów firmowych
  • Przygotowywania prezentacji i materiałów marketingowych na bazie dostępnych materiałów
  • Współpracy z zarządem oraz innymi działami w firmie
  • Prowadzenia korespondencji handlowej


Wymagania stanowiska:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziana specjalizacja finanse, ekonomia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu ofert handlowych/przetargów
  • Dokładność na poziomie bardzo dobrym - zdolność do pracy w sposób skrupulatny i precyzyjny, dobra organizacja czasu pracy
  • Doświadczenie w pilnowaniu kalendarza i efektywnym zarządzaniu nim
  • Umiejętność terminowego wykonywania powierzonych zadań, nawet pod presją czasu
  • Umiejętność dbania o terminowe składanie ofert
  • Znajomość podstawowych funkcji programu Excel do prostego wyliczania
  • Umiejętność pracy z narzędziami środowiska Google
  • Umiejętność dbania o protokoły odbioru prac od klienta
  • Dbałość o szczegóły - zdolność do zauważania i uwzględniania drobnych, istotnych szczegółów
  • Gotowość do podjęcia zadań jak najszybciej

Znajomość specyfiki projektów informatycznych nie jest wymagana.


W naszej firmie będziesz mógł/mogła liczyć na:

  • Pracę w organizacji z ugruntowaną pozycją rynkową
  • Projekty, w których będziesz miał/miała wpływ na ich rozwój
  • Współpracę z ciekawymi klientami biznesowymi z różnych branż (m.in.: finanse, bankowość, ubezpieczenia, healthcare, robotyzacja, energetyka, media),
  • Permanentny mentoring biznesowo-menedżerski, np. podczas wew. programów rozwojowych (Primaris x TechTalks) oraz zewnętrznych kursów.
  • Już na etapie on-boardingu zapewniamy dostęp do naszych wewnętrznych szkoleń, cyklicznych spotkań, które serializujemy na Confluence oraz platformy e-learning
  • Świetną atmosferę pracy, wśród zaangażowanych ludzi z pasją w płaskiej strukturze z prostymi procesami
  • Kompleksowy pakiet benefitów skrojonych na miarę - prywatna opieka medyczna dla Ciebie oraz dla Twojej rodziny, Multisport dla Ciebie i os. towarzyszącej - Ty decydujesz, co wybierasz!


Cały proces rekrutacyjny oraz onboarding prowadzony jest zdalnie.


Proces rekrutacyjny składa się z:

  1. Rozmowy telefonicznej z osobą z działu Rekrutacji & HR (do 30 min)
  2. Zdalnej video rozmowy z naszą PMO & Sales Manager oraz zadania z praktycznego doświadczenia z narzędziami Excel i Word (30-45 min)
  3. Zdalnego spotkania z Sales Director (do 45 min)
  4. Finalnej decyzji dotyczącej oferty


Primaris Services to ponad 250 ekspertów na pokładzie i 14 lat doświadczenia w branży IT na rynku polskim oraz zagranicznym.

Realizujemy ambitne projekty o wysokiej złożoności z różnych obszarów - m.in. bankowości, ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych czy branży logistycznej (mamy ponad 40 aktywnych klientów!). Rośniemy w siłę oraz ciągle poszerzamy portfolio zarówno naszych usług jak i klientów.

Zakres naszej działalności obejmuje budowę systemów od zera, ich rozwój oraz utrzymanie, wdrożenia produktowe, alokacje całych Zespołów, a także pojedynczych Ekspertów w strukturach Klienta. Ponadto od kilku lat działamy bardzo intensywnie jako złoty Partner firmy UiPath (obszar Robotic Process Automation) budując roboty i sprzedając licencje u naszych Klientów.

Co miesiąc dołącza do nas 7 nowych osób! Wierzymy, że zgrany zespół i ludzie z pasją to klucz do naszego wspólnego sukcesu! Właśnie dlatego ciągle poszukujemy nowych, zdolnych osób, które zasilą nasze szeregi.


Tą rolą opiekuję się Kasia i to właśnie z nią spotkasz się podczas pierwszej rozmowy.

5 040 - 10 080 PLN

B2B

5 040 - 10 080 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta

Nowa
Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.
Swadzim
język angielski
WMS
Nowa

Specjalista ds. logistyki i gospodarki magazynowej

Nowa
Gulermak Oddział w Polsce
Męcina
logistyka
magazyn
Zakupy
Nowa

Kierownik Magazynu

Nowa
Medos
Chełmno
WMS
Microsoft Office Excel
logistyka
Nowa

Specjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)

Nowa
6 000 - 9 000 pln
PROFIT HR
Dąbrowa Górnicza
prawo jazdy kat. B
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Key Account Manager

Nowa
Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k
Warszawa
Microsoft Office
obsługa klienta
język angielski
Nowa