Primesoft Polska jest liderem rynku w zakresie produkcji i dystrybucji kompleksowych rozwiązań informatycznych dla klientów biznesowych w kraju i za granicą. W ramach oferowanego przez nas systemu V-Desk dostarczamy szereg zaawansowanych funkcjonalności obejmujących zarządzanie dokumentami (DMS), zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) oraz zarządzanie przepływem pracy (workflow). Nasze rozwiązania zyskały uznanie i są stosowane przez spółki giełdowe, międzynarodowe koncerny, grupy kapitałowe, banki i instytucje finansowe, spółki sektora publicznego, a także wiele firm będących światowymi liderami w swoich branżach.
W związku z poszerzaniem portfela klientów oraz oferty Primesoft Polska, obecnie poszukujemy osoby do zespołu wdrażającego system V-Desk, będący rozwiązaniem DMS/ workflow klasy Enterprise, na stanowisko:
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- zarządzanie procesem wdrożenia systemu informatycznego u klientów B2B
- pełnienie roli łącznika między klientem a zespołami zaangażowanymi we wdrożenie (m.in. programiści, administratorzy, R&D)
- przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji oraz warsztatów analitycznych u klienta
- utrzymywanie systematycznego kontaktu z klientami/interesariuszami
- identyfikowanie potrzeb klientów, ustalanie oczekiwań i rekomendowanie rozwiązań
- przygotowywanie specyfikacji oraz planowanie prac w harmonogramie projektu
- cykliczne śledzenie i aktualizacja harmonogramu oraz budżetu projektu
- konfiguracja systemu zgodnie z ustaloną specyfikacją
- koordynacja prac przydzielonych do innych zespołów oraz weryfikacja ich realizacji (testowanie dostarczonych rozwiązań)
- zarządzanie zmianami i ryzykiem oraz analizowanie ich wpływu na projekt
- bieżące prowadzenie dokumentacji projektowej (specyfikacja systemu, notatki, materiały szkoleniowe, protokoły)
- szkolenia użytkowników w zakresie wdrażanego modułu systemu
- aktualizacja dokumentacji powdrożeniowej oraz przekazywanie systemu do działu utrzymania po zakończonym projekcie
Nasze wymagania:
- ponadprzeciętna umiejętność budowania pozytywnych relacji biznesowych
- doświadczenie w pracy z klientami B2B (najlepiej przy wdrożeniach projektów z branży IT)
- łatwość w identyfikowaniu potrzeb klientów
- umiejętność rekomendowania rozwiązań i podejmowania decyzji dotyczących np. zmiany charakteru lub kierunku działań.
- precyzyjna i efektywna komunikacja i skuteczne przekazywanie informacji
- umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów w sposób konstruktywny
- doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność definiowania oraz delegowania zadań
- prawo jazdy kat. B
- biegła znajomość pakietów biurowych, takich jak MS Office oraz Libre Office
- zainteresowanie światem technologii i szerokorozumianą branżą IT
Mile widziane:
- ogólna znajomość zagadnień z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem (finanse, księgowość, kadry i płace, sprzedaż, gospodarka magazynowa, przemysł)
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z systemami ERP typu IFS, SAP, MS Dynamics, CDN Optima, Symfonia itp.
- doświadczenie w pracy w ramach zespołów projektowych
- kierowanie projektem z obszaru informatyki
- znajomość jednego z języków obcych: angielski, niemiecki lub rosyjski
- certyfikat PRINCE2
Oferujemy:
- pracę w systemie hybrydowym (4 dni pracy w biurze w Poznaniu, 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu)
- ciekawe i pełne wyzwań zadania z renomowanymi Klientami
- dowolną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt B2B)
- możliwość udziału w konferencjach branżowych i szkoleniach
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, Multisport, język angielski)
- pracę w genialnym zespole specjalistów otwartych na dzielenie się swoją wiedzą
- super atmosferę w zespole
- udział w imprezach i wyjazdach integracyjnych
- Happy Mondays - tylko dla odważnych! :)