Creative strategist
Nowa
Marketing

Creative strategist

5 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

opracowywanie kreatywnych startegii

Tworzenie scenariuszy

kreatywność

copywriting

storytelling

Opis stanowiska

CREATIVE STRATEGIST 

Praca hybrydowa lub stacjonarna

Szukamy kreatywnego stratega, który będzie kluczową postacią w procesie budowania i rozwijania naszej marek. Twoją rolą będzie nie tylko wymyślanie kreatywnych koncepcji marketingowych, ale także kreowanie unikalnych historii, postaci i całych uniwersów dla naszych produktów. Jeśli lubisz myśleć poza schematami i tworzyć nietuzinkowe kampanie sprzedażowe i marketingowe oraz opracowywać kreatywne strategie, to jest to miejsce dla ciebie.  


 Twoje zadania: 

  • Tworzenie unikalnych historii i uniwersów dla zabawek, które angażują dzieci i rodziców. 

  • Opracowywanie scenariuszy video, krótkich filmów promocyjnych i treści na social media. 

  • Kreowanie strategii sprzedaży i marketingu opartych na storytellingu. 

  • Wymyślanie koncepcji kampanii reklamowych (zarówno digital, jak i offline). 

  • Tworzenie angażujących treści promocyjnych – sloganów, scenariuszy reklam, tekstów kampanii. 

  • Współpraca z zespołem kreatywnym, grafikami, montażystami i zespołem marketingowym. 

  • Poszukiwanie nowych trendów i inspiracji w branży zabawek, premium / home décor oraz popkulturze. 

  • Proponowanie nieszablonowych akcji promocyjnych (konkursy, interaktywne kampanie, wydarzenia online/offline). 

  • Analiza działań konkurencji i dostosowywanie strategii do aktualnych trendów (tiktok, facebook, instagram, youtube). 


Czego oczekujemy? 

  • Wyjątkowej kreatywności i zdolności do wymyślania angażujących historii. 

  • Umiejętności tworzenia scenariuszy i koncepcji marketingowych. 

  • Znajomości trendów w branży dziecięcej, social media i storytellingu. 

  • Doświadczenia w opracowywaniu strategii kreatywnych dla produktów lub marek. 

  • Znajomości podstaw copywritingu oraz storytellingu. 

  • Samodzielności, myślenia strategicznego i umiejętności przekładania pomysłów na konkretne działania. 

  • Znajomość trendów dziecięcych i rynku zabawek będzie dużym atutem. 

  • Mile widziane doświadczenie w pracy w e-commerce lub branży kreatywnej. 


Wynagrodzenie: 

  • Zależne od doświadczenia, zaangażowania i efektów pracy: od 5000 PLN do 6000 PLN  

  • System premiowy za wyniki przekraczające wyznaczone cele 

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ