Creative strategist

Marketing

Creative strategist

Marketing

Metalowców 31, Wrocław

PRINTRE Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
5 000 - 6 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

opracowywanie kreatywnych startegii
Tworzenie scenariuszy
kreatywność
copywriting
storytelling

Opis stanowiska

CREATIVE STRATEGIST 

Praca hybrydowa lub stacjonarna

Szukamy kreatywnego stratega, który będzie kluczową postacią w procesie budowania i rozwijania naszej marek. Twoją rolą będzie nie tylko wymyślanie kreatywnych koncepcji marketingowych, ale także kreowanie unikalnych historii, postaci i całych uniwersów dla naszych produktów. Jeśli lubisz myśleć poza schematami i tworzyć nietuzinkowe kampanie sprzedażowe i marketingowe oraz opracowywać kreatywne strategie, to jest to miejsce dla ciebie.  


 Twoje zadania: 

  • Tworzenie unikalnych historii i uniwersów dla zabawek, które angażują dzieci i rodziców. 

  • Opracowywanie scenariuszy video, krótkich filmów promocyjnych i treści na social media. 

  • Kreowanie strategii sprzedaży i marketingu opartych na storytellingu. 

  • Wymyślanie koncepcji kampanii reklamowych (zarówno digital, jak i offline). 

  • Tworzenie angażujących treści promocyjnych – sloganów, scenariuszy reklam, tekstów kampanii. 

  • Współpraca z zespołem kreatywnym, grafikami, montażystami i zespołem marketingowym. 

  • Poszukiwanie nowych trendów i inspiracji w branży zabawek, premium / home décor oraz popkulturze. 

  • Proponowanie nieszablonowych akcji promocyjnych (konkursy, interaktywne kampanie, wydarzenia online/offline). 

  • Analiza działań konkurencji i dostosowywanie strategii do aktualnych trendów (tiktok, facebook, instagram, youtube). 


Czego oczekujemy? 

  • Wyjątkowej kreatywności i zdolności do wymyślania angażujących historii. 

  • Umiejętności tworzenia scenariuszy i koncepcji marketingowych. 

  • Znajomości trendów w branży dziecięcej, social media i storytellingu. 

  • Doświadczenia w opracowywaniu strategii kreatywnych dla produktów lub marek. 

  • Znajomości podstaw copywritingu oraz storytellingu. 

  • Samodzielności, myślenia strategicznego i umiejętności przekładania pomysłów na konkretne działania. 

  • Znajomość trendów dziecięcych i rynku zabawek będzie dużym atutem. 

  • Mile widziane doświadczenie w pracy w e-commerce lub branży kreatywnej. 


Wynagrodzenie: 

  • Zależne od doświadczenia, zaangażowania i efektów pracy: od 5000 PLN do 6000 PLN  

  • System premiowy za wyniki przekraczające wyznaczone cele 

Oferta dodana: 27.06.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca