Digital Media Planner & Buyer / Media Planner & Buyer

Digital Media Planner & Buyer / Media Planner & Buyer

Media

Flisacka 3a, Kraków +4 Lokalizacje

PRO Media House

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

media online
media offline
kampanie reklamowe
B2B

Mile widziane

performance marketing
e-mail marketing
SEM
SEO
Tik Tok ads
Google Ads
Google Analytics
Programmatic

Opis stanowiska

Jesteśmy polskim domem mediowym z 21-letnim doświadczeniem.


Nasze wartości: indywidualne podejście, przyjazna rodzinna atmosfera, zaufanie.


Zdobyliśmy pierwsze miejsce w 5 kategoriach, dzięki innowacyjnemu know-how i głębokiej znajomości branży. Od początku istnienia zgarnęliśmy ponad 40 wyróżnień/nagród i nie mamy zamiaru zwalniać tempa!


Do naszego zespołu szukamy aktualnie Digital Media Plannera & Buyera / Media Plannera & Buyera.


Jakie będziesz miał/a obowiązki?

  • tworzenie strategii kampanii offline i online,

  • opracowywanie ofert i media-planów,

  • prezentowanie ofert przed klientami,

  • koordynacja kampanii w mediach,

  • bieżąca współpraca z klientami,

  • negocjowanie warunków zakupu mediów,

  • optymalizacja oraz analiza skuteczności kampanii online

  • opracowywanie analiz post-buy.


Czego oczekujemy?

  • znajomości rynku mediów,

  • doświadczenia z zakresu planowania i zakupu mediów online i offline

  • znajomości procesu realizacji kampanii reklamowej online i offline,

  • umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia,

  • doświadczenia w zakresie samodzielnej koordynacji projektów dla klientów B2B,

  • bardzo dobrej organizacji pracy,

  • umiejętności negocjacyjnych i prezentacyjnych,

  • umiejętności pracy zespołowej,

  • znajomości j. angielskiego umożliwiającej prowadzenie prezentacji i rozmów biznesowych.


Mile widziane:

  • znajomość narzędzi digital, w tym: performance marketing, e-mail marketing, SEM/SEO, social media campaings (w tym Tik Tok),

  • znajomość i czynne posługiwanie się Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Tik Tok Ads, mile widziana znajomość narzędzi programatycznych (programmatic),

  • doświadczenie w samodzielnej optymalizacji kampanii online.


Co oferujemy?

  • pracę w jednym z najlepszych polskich domów mediowych,

  • dobrą atmosferę pracy w młodym zespole,

  • możliwość realizacji innowacyjnych pomysłów z zakresu planowania mediów,

  • motywujący system premiowy,

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,

  • miejsce pracy w Krakowie z widokiem na Wisłę i Wawel,

  • hybrydowy model współpracy (po okresie próbnym),

  • pracę od zaraz.


Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

1. Kontaktu (@/telefon) od nas

2. Propozycji spotkania stacjonarnego/ ew. online, aby wzajemnie lepiej się poznać.

3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę, czeka Cię drugie spotkanie.

4. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty pracy, bądź feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29 VIII 1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)” oraz nr ref. MPB/DMPB/lin/2022

Oferta dodana: 30.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca