Jesteś idealnym kandydatem/ką, jeśli:
- posiadasz już 1-2 lata doświadczenia pracy w komunikacji (agencja PR, reklamowa, marketingowa lub po stronie klienta)
- masz lekkie pióro i potrafisz szybko i sprawnie napisać dobry tekst na dowolny temat
- interesujesz się branżą medyczną (większość naszych klientów się z niej wywodzi) lub PR-em korporacyjnym
- lubisz rozmawiać przez telefon i potrafisz prowadzić skuteczne follow-upy, które owocują publikacjami w mediach
- lubisz dynamiczne otoczenie pracy, gdy dużo się dzieje
- masz cały pakiet Microsoft Office w małym palcu: potrafisz stworzyć zarówno piękną prezentację w PowerPoincie, jak i profesjonalną tabelkę w Excelu
- język angielski znasz w stopniu co najmniej średniozaawansowanym, co oznacza, że nie straszna ci rozmowa z klientem w tym języku, napisanie maila, przetłumaczenie krótkiego tekstu, itp.
Czym będziesz się zajmować:
- przede wszystkim pisaniem: informacji prasowych i innych dokumentów PR
- kontaktami z instytucjami państwowymi
- researchem informacji
- kontaktem z podwykonawcami, gdy będziemy organizować jakiś event
- budowaniem i utrzymywaniem relacji z dziennikarzami
- przygotowywaniem contentu do social mediów: infografik, postów, itp.
Co gwarantujemy:
- zdobywanie doświadczenia pod kierunkiem doświadczonego konsultanta
- uczestnictwo w projektach PR dla znanych marek
- pracę w miłej atmosferze, w niewielkim, zgranym zespole, który zawsze chętnie służy wsparciem i radą i pomaga sobie wzajemnie
- możliwość szybkiego awansu
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się agencji PR, należącej do ZFPR