Jesteś idealnym kandydatem/ką, jeśli:
- posiadasz już ok rok doświadczenia pracy w komunikacji (agencja PR, reklamowa, marketingowa lub po stronie klienta)
- masz lekkie pióro i potrafisz szybko i sprawnie napisać dobry tekst na dowolny temat
- interesujesz się branżą medyczną (większość naszych klientów się z niej wywodzi) lub PR-em korporacyjnym, public affairs
- lubisz nawiązywać kontakty z ludźmi,
- potrafisz przygotowywać materiały i prowadzić rozmowy z mediami, które owocują publikacjami
- chcesz mieć wpływ na otaczającą cię rzeczywistość np. kwestie społeczne, polityczne i ekonomiczne,
- lubisz dynamiczne otoczenie pracy, gdy dużo się dzieje
- pracujesz z promptami AI, korzystasz z Canvy i innych narzędzi do tworzenia treści, masz cały pakiet Microsoft Office w małym palcu: potrafisz stworzyć zarówno piękną prezentację w Programie Power Point, jak i profesjonalną tabelkę w Excelu
- język angielski znasz w stopniu co najmniej średniozaawansowanym, co oznacza, że nie straszna ci rozmowa z klientem w tym języku, napisanie maila, przetłumaczenie krótkiego tekstu, itp.
Czym będziesz się zajmować:
- koordynacją programów PR i PA
- współpracą ze stakeholderami organizacji
- kontaktami z instytucjami państwowymi i mediami
- researchem informacji i przygotowywaniem raportów
- organizacja eventów i wydarzeń specjalnych
- budowaniem i utrzymywaniem relacji z dziennikarzami, influencerami i KOLs
- przygotowywaniem contentu do social mediów: infografik, postów, itp.
Co gwarantujemy:
- zdobywanie doświadczenia pod kierunkiem doświadczonego konsultanta
- uczestnictwo w projektach PR dla znanych marek
- pracę w miłej atmosferze, w niewielkim, zgranym zespole, który zawsze chętnie służy wsparciem i radą i pomaga sobie wzajemnie
- możliwość szybkiego awansu
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się agencji PR, należącej do ZFPR