Oferty
Dyrektor ds. pozyskiwania kontraktów i rozwoju biznesu
Nowa
Inżynieria

Dyrektor ds. pozyskiwania kontraktów i rozwoju biznesu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie

przetargi

negocjacje

przemysł energetyczny

sprzedaż

Elektroenergetyka

pozyskiwanie kontraktów

elektryka

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych i agencja zatrudnienia. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży. 


MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.


Naszym Klientem jest VOLEN SA nalężąca do grupy przedsiębiorstw zajmujących się kompleksowymi rozwiązaniami dla przemysłu. Spółka oferuje swoim klientom usługi inżynierskie w branży automatyki i energetyki, uczestnicząc w realizacji projektów w wielu gałęziach przemysłu oraz wsparcie w dziedzinie automatyzacji procesów produkcyjnych i przemysłowych. W związku z planowanym rozwojem w branży energetycznej poszukuje kandydata/ kandydatki na stanowisko:


DYREKTOR DS. POZYSKIWANIA KONTRAKTÓW I ROZWOJU BIZNESU- j. angielski

(ELEKTROENERGETYKA/ AUTOMATYZACJA/ENERGETYKA)

Nr. ref. KPK/G/KAT

Miejsce pracy: Katowice/ praca stacjonarna z elementami mobilności

CEL STANOWISKA: Rozwój biznesu; transformacja spółki z roli podwykonawcy na generalnego wykonawcę od początku do końca projektu/ kontraktu; udział w przetargach; promowanie firmy i zwiększenie udziału marki w rynku. 


Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • strategiczne i operacyjne zarządzanie firmą wraz z pozostałymi członkami zarządu,
  • zaplanowanie, przygotowanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy w nowym obszarze,
  • pozyskiwanie kontraktów/ sprzedaż
  • pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z Klientami na rynku polskim w branży energetycznej,
  • dbałość o rozwój firmy,
  • zarządzanie pracownikami i budowa zespołów,
  • bieżąca kontrola stanów finansowych firmy,
  • koordynowanie realizowanych projektów i podział prac pomiędzy branże,
  • wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych projektów oraz ocena szans rynkowych,
  • nadzór i udział w przetargach
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz
  • uruchomienie systemu zakupowego/ międzynarodowych zakupów w strukturach spółki. 


Od osób zainteresowanych zatrudnieniem na powyższym stanowisku oczekujemy:

  • min. 6-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w przemyśle energetycznym, w branży projektowej, w budownictwie elektroenergetycznym, dystrybucji energii elektrycznej, przebudowach, modernizacji linii energetycznych i stacji wszystkich poziomów napięć lub podobnej, automatyzacji produkcji. 
  • bardzo dobrej znajomości rynku,
  • wyższego wykształcenia (techniczne, ekonomiczne),
  • praktycznej znajomości zasad prowadzenia spółek,
  • silnej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie wyznaczonych celów,
  • umiejętności i odpowiedzialności w samodzielnym podejmowaniu decyzji,
  • biegłej/ bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegłej znajomości obsługi komputera (Windows, Office Professional),
  • zdolności przywódczych, negocjacyjnych, handlowych,
  • odporności emocjonalnej na stres i zmęczenie.


Osobom zatrudnionym oferujemy między innymi:

  • bardzo ciekawą i inspirującą pracę w budowaniu nowego pionu działalności,
  • umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
  • ubezpieczenie medyczne,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • gwarancję stałego zatrudnienia i czerpania korzyści z efektów własnej pracy,
  • stabilne wynagrodzenie plus system premiowy. 


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:


KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Sprawdź podobne oferty pracy

Inżynier ds. serwisu i wsparcia technicznego robotów mobilnych

Nowa
ASTOR
Kraków
prawo jazdy kat. B
mechanika
umiejętności mechaniczne
Nowa

Inżynierka / Inżynier projektu

Nowa
Holcim Polska
Piechcin
Microsoft Office
język angielski
AutoCAD
Nowa

Doświadczony Konstruktor w A1 Sorter - automatyka magazynowa

Nowa
1 715 - 2 694 usd
A1 Sorter sp. z o.o.
Piła
automatyka
AutoCAD
SolidWorks
Nowa

Automatyk

Nowa
Apleona Polska sp. z o.o.
Kraków
PLC
mechatronika
elektryka
Nowa

Automatyk

Nowa
Eagle Sp. z.o.o.
Wałcz
sterowniki PLC
schematy elektryczne
automatyka
Nowa