PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla grupy kapitałowej działających z sukcesem od wielu lat w branży opiekuńczej (wysyłanie opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech), kandydatów w różnych miastach na terenie Polski, na stanowisko Dyrektor Operacyjny, docelowo Prezes. Osoba będzie odpowiedzialna za otwarcie, zbudowanie zespołu, sprzedaż usług na rynku niemieckim i zarządzanie nową spółką w Polsce.
DYREKTOR OPERACYJNY/ Prezes z j. niemieckim (m/k)
Miejsce pracy: Możliwość otwarcia spółki w każdym mieście w Polsce
Woj. Pomorskie Woj. Zachodniopomorskie Woj. Wielkopolskie Woj. Warmińsko- Mazurskie Woj. Łódzkie Woj. Opolskie Woj. Śląskie Woj. Małopolskie Woj. Podkarpackie
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
- Otwarcie spółki w wybranym regionie
- Tworzenie wizji i misji spółki oraz planów na kolejne lata wraz z Holdingiem
- Nawiązanie współpracy z Partnerami i Klientami w Niemczech
- Sprzedaż usług
- Rekrutacja personelu opiekuńczego
- Budowanie struktur wewnętrznych, zatrudnianie personelu- 2-5 osób na początku, docelowo 20 osób
- Zarządzanie zasobami ludzkimi i procesami
- Rozwój spółki
- Dbałość i zarządzanie procesami utrzymującymi zgodność działalności spółki z obowiązującymi przepisami prawa;
- Zarządzanie operacyjne wszystkimi obszarami spółki, w tym sukcesywny rozwój sprzedaży i portfela Klientów na rynku niemieckim,
- Wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych procesów organizacji,
- Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
- Współpraca z zarządem grupy,
- Realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
- Osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników i parametrów efektywnościowych i finansowych.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w sprzedaży usług opiekuńczych na terenie Niemiec i/lub w rekrutacji personelu opiekuńczego – poziom kierownik, dyrektor, manager.
- Biegła/ bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
- Min. 5 letnie doświadczenie w branży opieka 24h
Umiejętności:
- Asertywność,
- Orientacja na cel,
- Odwaga i innowacyjność,
- Zdolności menadżerskie poparte praktyką,
- Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- Znajomość technik motywacji pracowników,
- Analityczne i logiczne myślenie,
- Pracy pod presją czasu,
- Dobrej organizacji czasu pracy,
- Znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu Office, MS Excel,
- Zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,
- Dobra komunikacja.
Cechy osobowościowe:
- Lojalność,
- Innowacyjność
- Zaangażowanie,
- Solidność,
- Determinacja,
- Dynamizm,
- Autorytatywność.
OFERUJEMY:
- Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej z wsparciem w każdym obszarze
- Umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus tantiemy
- Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód
- Praca stacjonarna w wybranym regionie/ mieście
- Wsparcie w zakresie doradztwa prawnego, usług księgowych, kadrowo-płacowych, finansowych
- Stabilne i rozwojowe zatrudnienie i dużą samodzielność i swobodę działania jako przedsiębiorca w przedsiębiorstwie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Budowanie zespołu i oddziału od podstaw
- Współpracę z ekspertami w branży.