Oferty
FINANCIAL MANAGER z j. niemieckim i/ lub j. angielskim (m/k)
Nowa
Finanse

FINANCIAL MANAGER z j. niemieckim i/ lub j. angielskim (m/k)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

finanse

księgowość

zarządzanie zespołem

controlling

analiza finansowa

j. niemiecki

j. angielski

produkcja

Mile widziane

audyt

bankowość

znajomość branży

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. 

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary.  

Nasz Klient jest jedną z wiodących firm produkujących szeroką gamę artykułów z drewna (tarasy, meble ogrodowe, place zabaw, pergole, itd.). Około 300 pracowników jest zatrudnionych w dwóch zakładach w Polsce i spółce w Niemczech. 

W związku z rozwojem i koniecznością wprowadzenie sprawozdawczości międzynarodowej, procedur i procesów oraz brakiem osoby zarządzającej Działem Finansowym w Polsce, zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające odpowiednie kompetencje, znające j. niemiecki i/lub angielski z doświadczeniem w branży produkcyjnej.



FINANCIAL MANAGER z j. niemiecki lub j. angielski (m/k)

Miejsce pracy: Wieleń 

Praca stacjonarna 

Nr. referencyjny DF/D/POZ



 CEL STANOWISKA:

Optymalizacja procesów i procedur; Zarządzanie 10 osobowym zespołem; analiza struktury kosztów; wprowadzenie sprawozdawczości w strukturach międzynarodowych; Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (zwłaszcza finansowej i inwestycyjnej) oraz bieżącej działalności operacyjnej. Financial Manager będzie odpowiedzialny także za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych). Doradztwo właścicielom organizacji i wspólne podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy dotyczących inwestycji, przejęć i fuzji, restrukturyzacji i zmian. Konsolidacja. Controlling. 

 


 

GŁÓWNE OBOWIĄZKI I ZADANIA:

  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, 
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań skonsolidowanych i jednostkowych oraz raportów, 
  • Partycypacja i nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji, 
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, 
  • Optymalizowanie polityki podatkowej, 
  • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych, 
  • Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych, 
  • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi, 
  • Nadzór nad pracą
  • działów związanych z finansami.


WYMAGANIA- Optymalny kandydat posiada:  

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (magisterskie lub podyplomowe studia ekonomiczne o specjalizacji księgowość/finanse/zarządzanie),
  • Minimum 6- letnie doświadczenie zawodowe w finansach, audycie czy księgowości na stanowiskach menadżerskich, 
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem lub firmą, 
  • Doświadczenie w wprowadzaniu procedur, optymalizacjach działów finansowych, struktur kosztowych, itd. 
  • Mile widziane doświadczenie w podobnej branży, konieczne w firmie produkcyjnej,
  • Mile widziana znajomość SAP,
  • Dobra znajomość polskich przepisów dotyczących m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości,  
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego i/ lub j. angielskiego (warunek konieczny),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne, zdolność do realistycznej oceny sytuacji, orientacja na wyniki, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność zarządzania zespołem i podejmowanie decyzji.  



  

 OFERUJEMY:

  • Pracę w strukturach międzynarodowych firmie produkcyjnej,
  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
  • Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
  • Stabilność. 


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska i nr ref. na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  Waldemar Modzelewski dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”


Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Windykacji Późnej Małych Firm

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
windykacja
Nowa

Senior Tax Accountant - German Speaker

Nowa
CKH Group
Poznań
German
financial statements
English
Nowa

Cash Management Accountant with French

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Piaseczno
French
accounting
Finance
Nowa

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Nowa
Eternis
Warszawa
Microsoft Office Excel
finanse
język angielski
Nowa

Specjalista ds. rachunkowości w nowoczesnym biurze rachunkowym

Nowa
6 000 - 8 500 pln
Biuro Kochaniecki sp. z o. o.
Mosina
skuteczna komunikacja
odpowiedzialność
priorytetyzacja
Nowa