Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)

Inne

Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)

Inne

-, Wrocław

PROFIT HR

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

doświadczenie
administracja
Dokumentacja personalna
kadry i płace
księgowość

Mile widziane

digitalizacja dokumentacji
Płatnik
agencja pracy tymczasowej
Optymalizacja Procesów
branża opiekuńcza
eZUS
współpraca instytucje publiczne ZUS banki

Opis stanowiska

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

 

Obecnie poszukujemy dla jednej ze spółek należącej do  grupy kapitałowej (niemiecki Inwestor) działającej z sukcesem od wielu lat w branży opiekuńczej (wysyłanie opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech),  kandydata lub kandydatki  na stanowisko Koordynator ds. Administracji (m/k) z j. niemieckim do biura we Wrocławiu. Osoba będzie odpowiedzialna za otwarcie, zbudowanie zespołu,  sprzedaż usług na rynku niemieckim  i zarządzanie nową spółką w Polsce.

 

Koordynator ds. administracyjnych  z j. niemieckim (m/k)

(Branża opiekuńcza)Numer referencyjny: DO/C/WR

Miejsce pracy: Wrocław

praca stacjonarna (docelowo możliwa częściowo hybrydowa)

CEL STANOWISKA:

W związku z przesunięciem zadań administracyjnych z poszczególnych spółek w pierwszym etapie praca polega na przejęciu, poprawieniu/zautomatyzowaniu oraz ponownym wdrożeniu procesów administracyjnych. W drugim kroku ciągły nadzór, szkolenia, wdrażanie usprawnień. W razie zapotrzebowania wsparcie i asysta Prezesowi grupy.

 

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:

·       koordynowanie działań administracyjnych związanych z personelem opiekuńczym oraz klientem niemieckim,

·       nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziałach,

·       wsparcie administracyjne przy otwieraniu nowych oddziałów (szkolenia z zakresu administracji, przygotowanie dokumentów, wsparcie merytoryczne Dyrektorów oddziałów),

·       współpraca z instytucjami i organami administracji (ZUS, Urząd Skarbowy, NFZ, prywatne firmy ubezpieczeniowe, banki),

·       przygotowywanie, aktualizowanie i nadzór nad dokumentacją w systemie CRM,

·       przygotowywanie zestawień i raportów związanych z danymi administracyjnymi w systemie CRM,

·       tworzenie i monitorowanie wskaźników określających poziom rentowności oddziałów,

·       zapewnienie zgodności działań ze wszystkimi normami i przepisami prawa,

·       ścisła współpraca z pozostałymi działami,

·       opracowanie i standaryzacja procesów administracyjnych we wszystkich oddziałach.

 

 

 

 

WYMAGANIA:

 

·       Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie C1/C2

·       minimum 5 lat doświadczenia w obszarze administracyjnym/księgowym/kadrowo-płacowym, najlepiej w branży opieki nad osobami starszymi lub agencji pracy tymczasowej,

·       praktyczna wiedza z zakresu tworzenia dokumentacji pracowniczej,

·       doświadczenie w kontakcie z instytucjami publicznymi oraz podmiotami prywatnymi (ZUS, US, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe),

·       znajomość platform - Płatnik, eZUS, programy kadrowo-płacowe,

·       doświadczenie w pracy z systemem CRM,

·       doświadczenie przy wdrożeniach rozwiązań z zakresu administracji (np. digitalizacja dokumentacji, ujednolicenie procesów administracyjnych dla grupy podmiotów),

·       wiedza z obszarów: księgowość, kadry i płace.

OFERUJEMY:

§  Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej z wsparciem w każdym obszarze

§  Umowę B2B lub Uop

§  Narzędzia pracy

§  Praca stacjonarna (przez min. Pierwsze 6 miesięcy); docelowo możliwa częściowo hybrydowa; elastyczne godziny pracy pomiędzy 7:00, a 9:00

§  Stabilne i rozwojowe zatrudnienie

§  Rozwój kompetencji i zakresu zadań

§  Współpracę z ekspertami w branży.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji podając nr referencyjny.  Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych,  w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Oferta dodana: 17.09.2025
Lokalizacja biura

Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)

Aplikuj na ofertę pracy

Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)

-, Wrocław

PROFIT HR

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca