Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)
-, Wrocław
PROFIT HR
PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla jednej ze spółek należącej do grupy kapitałowej (niemiecki Inwestor) działającej z sukcesem od wielu lat w branży opiekuńczej (wysyłanie opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech), kandydata lub kandydatki na stanowisko Koordynator ds. Administracji (m/k) z j. niemieckim do biura we Wrocławiu. Osoba będzie odpowiedzialna za otwarcie, zbudowanie zespołu, sprzedaż usług na rynku niemieckim i zarządzanie nową spółką w Polsce.
Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k)
(Branża opiekuńcza)Numer referencyjny: DO/C/WR
Miejsce pracy: Wrocław
praca stacjonarna (docelowo możliwa częściowo hybrydowa)
CEL STANOWISKA:
W związku z przesunięciem zadań administracyjnych z poszczególnych spółek w pierwszym etapie praca polega na przejęciu, poprawieniu/zautomatyzowaniu oraz ponownym wdrożeniu procesów administracyjnych. W drugim kroku ciągły nadzór, szkolenia, wdrażanie usprawnień. W razie zapotrzebowania wsparcie i asysta Prezesowi grupy.
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
· koordynowanie działań administracyjnych związanych z personelem opiekuńczym oraz klientem niemieckim,
· nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziałach,
· wsparcie administracyjne przy otwieraniu nowych oddziałów (szkolenia z zakresu administracji, przygotowanie dokumentów, wsparcie merytoryczne Dyrektorów oddziałów),
· współpraca z instytucjami i organami administracji (ZUS, Urząd Skarbowy, NFZ, prywatne firmy ubezpieczeniowe, banki),
· przygotowywanie, aktualizowanie i nadzór nad dokumentacją w systemie CRM,
· przygotowywanie zestawień i raportów związanych z danymi administracyjnymi w systemie CRM,
· tworzenie i monitorowanie wskaźników określających poziom rentowności oddziałów,
· zapewnienie zgodności działań ze wszystkimi normami i przepisami prawa,
· ścisła współpraca z pozostałymi działami,
· opracowanie i standaryzacja procesów administracyjnych we wszystkich oddziałach.
WYMAGANIA:
· Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie C1/C2
· minimum 5 lat doświadczenia w obszarze administracyjnym/księgowym/kadrowo-płacowym, najlepiej w branży opieki nad osobami starszymi lub agencji pracy tymczasowej,
· praktyczna wiedza z zakresu tworzenia dokumentacji pracowniczej,
· doświadczenie w kontakcie z instytucjami publicznymi oraz podmiotami prywatnymi (ZUS, US, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe),
· znajomość platform - Płatnik, eZUS, programy kadrowo-płacowe,
· doświadczenie w pracy z systemem CRM,
· doświadczenie przy wdrożeniach rozwiązań z zakresu administracji (np. digitalizacja dokumentacji, ujednolicenie procesów administracyjnych dla grupy podmiotów),
· wiedza z obszarów: księgowość, kadry i płace.
OFERUJEMY:
§ Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej z wsparciem w każdym obszarze
§ Umowę B2B lub Uop
§ Narzędzia pracy
§ Praca stacjonarna (przez min. Pierwsze 6 miesięcy); docelowo możliwa częściowo hybrydowa; elastyczne godziny pracy pomiędzy 7:00, a 9:00
§ Stabilne i rozwojowe zatrudnienie
§ Rozwój kompetencji i zakresu zadań
§ Współpracę z ekspertami w branży.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji podając nr referencyjny. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.
ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)
Koordynator ds. administracyjnych z j. niemieckim (m/k) (Branża opiekuńcza) (m/k)
-, Wrocław
PROFIT HR