• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaPMProduct Manager (m/k) – branża VISCOM
    Product Manager (m/k) – branża VISCOM
    PM
    PROFIT HR

    Product Manager (m/k) – branża VISCOM

    Warszawa
    2 535 - 3 803 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    reklama

    Zakupy

    tworzywa sztuczne

    język angielski

    negocjacje

    product management

    branża VISCOM

    drukarnie

    Mile widziane

    doświadczenie w branży

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język 


    Obecnie poszukujemy dla czołowym dystrybutorem płyt, folii, półproduktów z tworzyw sztucznych i aluminium kandydata/ kandydatki do Centrali dla Pionu handlowo-marketingowego w Warszawie na stanowisko Product Managera. Kontrahentami naszego Klienta są największe firmy działające w różnorodnych branżach, a wysokiej klasy produkty mają zastosowanie w przemyśle, budownictwie, produkcji opakowań, reklamie oraz grafice i druku cyfrowym.  


    PRODUCT MANAGER (m/k) – branża VISCOM 

    Miejsce pracy: WARSZAWA, praca stacjonarna

    Branża: Handel i dystrybucja

    Numer referencyjny: PG/PM/WAW


    CEL STANOWISKA: Wzrost sprzedaży przypisanych produktów. 


    ZADANIA I OBOWIĄZKI:

    • planowanie strategii w odniesieniu do produktów i dostawców
    • negocjacje z dostawcami
    • stałe monitorowanie sytuacji rynkowej i konkurencji
    • udział w podejmowaniu decyzji dotyczących kierunków rozwoju grupy produktów
    • planowanie budżetów dla produktów i nadzór nad ich realizacją 
    • współpraca z pionem logistyki i sprzedaży w zakresie zakupu, magazynowania, dystrybucji i sprzedaży produktów swojej branży, 
    • zakładanie i kontrolowanie indeksów towarowych
    • zarządzanie zapasem towarowym oraz wyprzedaż zalegających produktów
    • analiza rynku i pogłębianie wiedzy produktowej
    • bieżąca współpraca z pionem handlowym w zakresie ofert, prowadzenie szkoleń, wsparcie technicznego dla klienta wewnętrznego i zewnętrznego
    • nadzór nad obsługą reklamacji jakościowych
    • opieka wizerunkowo-marketingowa nad swoją grupą produktów


    WYMAGANIA:

    • Wykształcenie wyższe
    • Biegła/ bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w firmie handlowej lub dystrybucyjnej w branży VISCOM
    • Znajomość rynku tworzyw sztucznych (producenci, kanały dystrybucji, przetwórcy)
    • Prawo jazdy kat. B
    • Zaawansowana znajomość programu Excel
    • Dobra znajomość PowerPoint
    • Zdolności handlowe i negocjacyjne
    •  Mile widziana styczność z reklamą (produkty dla firm wykonawczych), poligrafią oraz znajomość Incoterms, Supply Chain Management i znajomość zasad importu towarów z kierunków azjatyckich
    • Odporność na stres, samodzielność i kreatywność w działaniu
    • Doskonała organizacja pracy własnej
    • Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
    • Umiejętność formułowania i przedstawiania wniosków
    • Komunikatywność.


    OFERUJEMY:

    • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka angielskiego na co dzień, w negocjacjach z dostawcami oraz w spotkaniach
    • Umowę o pracę lub umowę B2B
    • System premiowy
    • Stabilne zatrudnienie
    • Ubezpieczenie medyczne
    • Laptop, telefon.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska na które aplikują. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: Aleksandra Knapczyk aleksandra.knapczyk@profithr.pl lub pod numerem telefonu +48 784 677 889. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść gody w wersji niemieckiej w przesłanym CV:


    KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

    2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

    6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

    9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

     

    ZGODA

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”


     CONSENT„I hereby consent to processing by the PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK seated in Katowice (40-750), at the street address of Hierowskiego 52, my personal data, for the purpose of implementing by the Company the recruitment process, in accordance to the requirements listed in the General Personal Data Regulation of April 27, 2016. I also state that I was advised about the possibility to withdraw my consent at any time, without affecting the lawfulness of processing based on consent before withdrawal.”

    Wszystkie ofertyWarszawaPMProduct Manager (m/k) – branża VISCOM
    2 535 - 3 803 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Creative Lead

    Nowa
    GR8 Tech
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Figma
    PR
    content
    Nowa

    Creative Project Manager

    Nowa
    Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
    Warszawa
    język angielski
    Nowa

    Manager Strategii Marketingowej

    Nowa
    2 028 - 3 803 usd
    Agencja Reklamowa ROXART
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dowożenie
    badanie rynku
    strategy
    Nowa

    Senior Cloud Service Operations Manager with Spanish

    Nowa
    Infor
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    time management
    Analytical skills
    English
    Nowa

    Project Manager ds. konferencji

    Nowa
    1 775 - 2 282 usd
    BRAVE.conferences
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Lekkie pióro
    multitasking
    odpowiedzialność
    Nowa