Oferty
Regionalny Manager ds. Ekspansji (m/k)- (nieruchomości, sieci handlowe) j. niemiecki i/lub j. angielski
Nowa
Inne

Regionalny Manager ds. Ekspansji (m/k)- (nieruchomości, sieci handlowe) j. niemiecki i/lub j. angielski

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

język angielski

język niemiecki

negocjacje

prawo jazdy kat. B

rynek nieruchomości

doświadczenie

znajomość branży

Retail

Mile widziane

zarządzanie nieruchomościami

prawo

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

Obecnie poszukujemy dla spółki z Centralą w Katowicach, niemieckiej sieci handlowej, posiadającej ponad 300 sklepów w Polsce i ponad 3000 w całej Europie, kandydata/kandydatki na stanowisko Regionalnego Managera ds. Ekspansji. W związku z intensywnym rozwojem działalności w Polsce, chcielibyśmy zatrudnić kilka kolejnych osób, które przejmą odpowiedzialność za rozwój sieci poprzez pozyskiwanie nowych atrakcyjnych lokali pod najem i realizację zakładanych planów na rynku polskim. 

 

REGIONALNY MANAGER DS. EKSPANSJI (rozwój sieci handlowej) (m/k) 

Miejsce pracy: praca mobilna (różne regiony w całej Polsce)

Numer referencyjny: EM/T/KAT


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• wykonywanie wszelkich czynności zmierzających do pozyskania lokali pod obiekty handlowe sieci w określonym regionie, zgodnie z polityką i procedurami firmy oraz z obowiązującymi przepisami prawa 

• prowadzenie negocjacji umów

• raportowanie o stanie prowadzonych projektów

• współpracę z biurami pośrednictwa nieruchomościami, inwestorami, itd. 


Od osoby zatrudnionej wymagamy:

bardzo dobrej znajomości rynku nieruchomości, poparta doświadczeniem zawodowym, w tym w wynajmie powierzchni pod działalność sieci handlowych (warunek konieczny)

• znajomości procedur urzędowych i przepisów prawnych związanych z inwestycjami

• umiejętności prowadzenia negocjacji

• umiejętności samodzielnego prowadzenia własnych projektów

• łatwości w nawiązywaniu kontaktów

• bardzo dobrej organizacji pracy

• gotowość do pracy mobilnej

• prawo jazdy kat. B.

•  bardzo dobra/ dobra znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego. 


Osobie zatrudnionej oferujemy:

• interesującą pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającej się organizacji

• stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

• atrakcyjne wynagrodzenie plus prowizja 

• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód służbowy, komputer, telefon komórkowy)

• możliwość pracy zdalnej

• szkolenia wewnętrzne 

• pracę w dynamicznym i pełnym pasji zespole.



Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku niemieckim lub angielskim z podaniem nr Ref. i nazwy stanowiska w tytule. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prośba o zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody/ Einwilligung/ Consent na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w nadsyłanym CV.

Sprawdź podobne oferty pracy

Nauczyciel Egzaminator

Nowa
6 500 - 7 500 pln
SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
pedagogika
Nowa

Koordynator Ochrony - Głogów

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Głogów
PPOŻ
SSWiN
CCTV
Nowa

P2P Accountant with German

Nowa
Capgemini
Kraków
SAP
German
English
Nowa

Zastępca Lidera Zmiany

Nowa
Colquimica Polska
Plewiska
Wykształcenie średnie
Znajomość j. angielskiego poziom B2
Nowa

Koordynator Bezpieczeństwa Informacji

Nowa
Asseco Data Systems
Lublin
ISO/IEC 27001
DORA
NIST Cybersecurity Framework
Nowa