PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z siedzibą w Katowicach, należącej do grupy spółek produkcyjno- usługowych, działających na całym świecie w branży metalurgicznej, kandydata/kandydatki na stanowisko Specjalisty ds. eksportu. Nasz Klient od wielu lat z sukcesem działa na rynku polskim i wraz z rozwojem powiększa swój zespół pracowników. Właśnie w związku z rozwojem Działu zarządzania danymi bazowymi, kontroli eksportu i regulacji środowiskowych, chcielibyśmy zatrudnić kolejną osobę, która zwiąże się z firmą na wiele lat. Przyjazna atmosfera, mała rotacja i kompetentny team, to tylko kilka zalet, które charakteryzują firmę naszego Klienta.
SPECJALISTA DS. EKSPORTU (m/k) – J. NIEMIECKI i ANGIELSKI
Miejsce pracy: Katowice/ Brynów/ praca hybrydowa
Branża: Przemysł/ Praca biurowa
Numer referencyjny: SKC/SDM/KAT
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- edycja listy roboczej dowodów w sprawie dostawców i pochodzenia towarów;
- wysyłanie zapytań w sprawie deklaracji dostawców z dbh ACS;
- śledzenie terminów w odniesieniu do brakujących dowodów pochodzenia towarów i deklaracji dostawcy ;
- badanie przychodzącego dowodu pochodzenia towarów i deklaracji dostawcy pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami (prawo celne UE) ;
- elektroniczna archiwizacja dowodów pochodzenia towarów i deklaracji dostawców oraz ich ostateczne przechowywanie w formie papierowej ;
- nanoszenie docelowych krajów pochodzenia (preferencyjnych i niepreferencyjnych) w systemach ERP;
- aktywne wsparcie pozostałych pracowników w przygotowaniu kalkulacji preferencji ;
- udział w zabezpieczonej przed audytem archiwizacji utworzonych certyfikatów preferencji i powiązanych dokumentów (obliczenia preferencji, deklaracje dostawców itp.) zgodnie z przepisami celnymi
- współpraca z Liderem i pozostałymi członkami zespołu w celu poprawy jakości pracy
WYMAGANIA
- wyższe wykształcenie, preferowane w dziedzinie logistyki;
- znajomość j. niemieckiego i angielskiego na poziomie minimum B2;
- doświadczenie w obszarze eksportu lub pokrewnym min. pół roku;
- znajomość przepisów prawa celnego;
- komunikatywność, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności analityczne;
- bardzo dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość SAPa;
OFERUJEMY:
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka niemieckiego na co dzień (codzienna praca z Centralą w Niemczech)
- Intensywną fazę wdrożeniową w Centrali w Niemczech
- Umowę o pracę na zastępstwo
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Miłą atmosferę pracy
- Stabilny zespół ekspertów
- Ubezpieczenie medyczne
- Pakiet benefitów
- Ubezpieczenie zbiorowe
- Dni owocowe
- Kursy językowe
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość kombinacji pracy stacjonarnej z pracą w systemie hybrydowym
- Dzień wolny w dniu własnych urodzin
- Dni wolne w oficjalne dni świąteczne w Niemczech
- Wyjazdy integracyjne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska na które aplikują. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: Aleksandra Knapczyk aleksandra.knapczyk@profithr.pl lub pod numerem telefonu +48 784 677 889. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą informacyjną i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV: