Oferty
Team Leader działu wsparcia sprzedaży i logistyki j. angielski (m/k)
Support

Team Leader działu wsparcia sprzedaży i logistyki j. angielski (m/k)

7 000 - 9 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca z biura

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język angielski

prawo jazdy kat. B

analityczny umysł

Microsoft Office Excel

logistyka

cło

Mile widziane

język rosyjski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. 


MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

Naszym Klientem jest dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma jest aktywna na terenie całej Europy. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko:



TEAM LEADER DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY I LOGISTYKI  j. angielski  (m/k) 

MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum / praca stacjonarna

Numer referencyjny: S/CDC/KAT


CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań wspierających sprzedaż i obsługę Klienta na terenie całej Europy z użyciem j. angielskiego i j. rosyjskiego. 


NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA NASTĘPUJĄCE ZADANIA:


  • zarządzanie 3 osobowym działem
  • koordynowanie procesów sprzedażowych 
  • obsługa bieżących zamówień w dystrybucji krajowej i zagranicznej
  • aktywna komunikacja i współpraca między poszczególnymi działami firmy (magazyn, dział sprzedaży, dział marketingu, księgowość)
  • opracowywanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży
  • rozpatrywanie reklamacji i wystawianie faktur korygujących
  • utrzymywanie podstawowych danych w systemie Comarch ERP Optima
  • aktywne zaangażowanie w usprawnienie procesu i codziennej pracy
  • analiza stanów magazynowych i zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów
  • koordynacja rezerwacji towaru dla klientów, w tym sieci handlowe
  • przygotowywanie analiz sprzedażowych, analiz zapasów itp. (Excel). 


ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: 

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, handlowe;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym, eksportu, wsparcia sprzedaży w firmie handlowej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i pisemną;
  • Mile widziana komunikatywna znajomość j. rosyjskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu personelem oraz procesem zlecenia / zamówień;
  • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel;
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami;
  • Zdolności strategicznego i analitycznego myślenia;
  • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu; 
  • Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie;
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy. 


OFERUJEMY:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; 
  • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole (27 osób);
  • Umowę o pracę;
  • Niezbędne narzędzia pracy; 
  • Możliwość rozwoju na stanowisko Kierownika Działu Wsparcia Sprzedaży i Logistyki;
  • Udział w tworzeniu nowych struktur oraz w rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznym.


Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. 

Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.



KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

7 000 - 9 800 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

📞 Konsultant Call Center

Nowa
5 000 - 7 000 pln
Biliti
Łódź
komunikatywność
dobra organizacja pracy
sumienność
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
komunikatywność
Nowa

Specjalista w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Gdańsk
komunikatywność
praca w zespole
ogranizacja
Nowa

Starszy Inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

Nowa
ARiMR
Warszawa
wykształcenie wyższe
Informatyka
Nowa

Application Support Specialist

Nowa
7 000 - 11 500 pln
Branchspace
Kraków
willing to learn
AWS/Cloudwatch
English
Nowa