Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to największy niezależny program płatnych staży studenckich w Polsce, który jest organizowany już od 22 lat. W tym roku pracodawcy w ramach Programu Kariera oferują blisko 115 staży w kilkunastu branżach.
Program Kariera zaprasza na staż:
MEDIAPLUS - Business - Media Trainee
IDEALNY KANDYDAT/KANDYDATKA TO:
- Interesujesz się nowymi technologiami i rynkiem mediów, posiadasz gotowość do zgłębiania wiedzy od podstaw.
- Masz umysł analityczny i kręci Cię praca z danymi oraz wyciąganie wniosków z przeprowadzonych analiz.
- Dobrze znasz MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint.
- Jesteś osobą skrupulatną i doskonale zorganizowaną, która cechuje się wysoką dokładnością w pracy.
- Jesteś osobą zaangażowaną i chętnie podejmujesz nowe wyzwania.
- Znasz język angielski minimum na poziomie B1.
- Masz możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Jeśli masz już za sobą kursy z obszaru mediów i/lub marketingu – to dla nas duży plus! Jeśli nie, nie martw się – chętnie Cię wszystkiego nauczymy.
CEL/PROGRAM STAŻU:
- Będziesz wspierać zespół w bieżącej obsłudze Klienta, rozwijając umiejętność budowania trwałych i partnerskich relacji z klientami.
- Wesprzesz zespół przy planowaniu i kupowaniu mediów.
- Będziesz analizować dane mediowe i przygotowywać na ich podstawie raporty.
- Nauczysz się robić biznesowe prezentacje zgodnie z brandbookiem w oparciu o wnioski z przeprowadzonych analiz.
- Poznasz specyfikę pracy w branży mediowej, a wszystko pod okiem Buddiego, na którego pomoc możesz liczyć w pierwszych (często stresujących:)) dniach pracy.
- Będziesz mieć dostęp do wielu szkoleń z zakresu mediów, marketingu i technologii prowadzonych przez naszych ekspertów.
- Zawsze nastawiamy się na długofalową współpracę, dlatego dostaniesz cele, które przybliżą Cię do możliwości awansu na stanowisko juniorskie. Po okresie próbnym, dla najlepszych stażystów, czeka umowa o pracę na czas nieokreślony.
ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:
Jako Media Trainee będziesz wspierać zespół w planowaniu i zakupie mediów online (media internetowe, social media) i offline (TV, radio, prasa drukowana, działania OOH). Krótko mówiąc, będziesz analizować, w jakich mediach i w którym dokładnie miejscu wyemitować daną reklamę, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta. Czy to w postaci zwiększenia sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów.